March 20, 2018

KENAPA RAMAI ORANG PILIH UNTUK AMALKAN SHAKLEE

Ini yang buat kami SHAKLEE-IANS  proud to share, to use, to sell our products!

Company sanggup habiskan duit, setiap tahun ke atas setiap produk keluaran Shaklee untuk pastikan kualiti sentiasa terjamin. And guess what, kalau ada yang tidak tepati piawaian or bahan mentah kami tidak sesuai untuk pemprosesan menjadi vitamin, Shaklee sanggup STOP kan pengeluaran, tunggu sehingga ia benar2 menepati piawaian pengeluaran produk.
Kami tidak buta wang. Kami pastikan, kami bagi pengguna makan product kami untuk  sihat, bukan untuk memudaratkan kesihatan dan kehidupan pengguna.

Lebih 60 SAINTIS IN HOUSE bekerja di makmal, dan bukannya orang biasa2 tanpa kelayakan untuk pastikan pengeluaran produk itu benar-benar selamat dan bermanfaat untuk pengguna.


Ada 125 naskah JOURNAL KLINIKAL yang telah dikeluarkanbyang membuktikan KESELAMATAN, KEBERKESANAN DAN KEASLIAN produk Shaklee untuk pengguna dan dunia.


Kami juga ada LANDMARK STUDY. UJIAN yang dijalankan atas permintaan Mr. Roger Barnett untuk pastikan shaklee benar2 berkesan, selaamat dan semulajadi dan bermanfaat kepada pengguna Shaklee. Ia melibatkan saintis pihak ketiga yang diketuai oleh DR. GLADYS BLOCK di University of Berkeley di California. Dan hasil kajian landmark study tersebut dijanjikan akan diterbitkan dalam journal walaupun keputusan kajian adalah NEGATIF, MALANGNYA , keputusan adalah POSITIF maka ianya telah diterbitkan di dalam journal.

Tu yang buat saya sentiasa rasa bangga sebagai ahli Shaklee, pengguna Shaklee dan pengedar Produk Shaklee.


BAGAIMANA BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH? 

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee? Mudah sahaja anda klik pada gambar di bawah “JOIN NOW”





==========

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke +60167113576

ATAU, 

Jika anda mahu membeli sendiri secara online, tanpa mahu menjadi ahli,
KLIK SINI >  Order Secara Online
Boleh menggunakan kad debit/kad kredit. 


Pengedar Shaklee Kulai, 
Pengedar Shaklee Senai, 
Pengedar Shaklee Pasir Gudang, 
Pengedar Shaklee Tampines, 
Pengedar Shaklee Singapore, 
Pengedar Shaklee Felda Tenggaroh,
Pengedar Shaklee Mersing, 
Pengedar Shaklee Larkin, 
Pengedar Shaklee Bandar Baru Uda, 
Pengedar Shaklee Putriwangsa



EMAIL : suhaily.aj@gmail.com

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...