June 09, 2020

LECITHIN SHAKLEE ATASI MASALAH BENGKAK SUSU

Lecithin Shaklee Atasi Masalah Bengkak Susu | Salah satu pengalaman semass berpantang ialah bengkak susu. Semasa di awal kelahiran. Saya pernah alaminya. Sangat sakit seperti ada batu di dalam payudara. Terasa seperti urat di tarik-tarik.



Ada orang bagi tips tampal kobis. Saya dah buat tapi tak berkesan untuk saya 😂


Nak tak saya kongsikan tips nak elak susu tersumbat atau bengkak susu?

Senang je, makan lecithin Shaklee.

Dah tak ada bengkak susu. Susu pun laju.

Hari tu ada seorang adik ni order lecithin dan ostematrix  untuk atasi masalah bengkak susu. Adik ni baru lepas bersalin dalam 10 hari.

Pagi ini dia wassap bagitau dah tak ada bengkak susu lagi asbab makan lecithin dan ostematrix. Susu pun laju keluar. Alhamdulillah

Ostematrix ini salah satu milk booster yang best. Dan ia bantu topup semula kalsium yang hilang pada badan ibu. Penting ni. Biasa kita lihat ibu menyusu sakit pinggang, lenguh bahu, gigi jatuh. Ini kerana mereka kekurangan kalsium.

Lecithin pula bantu pecahkan molekul lemak kepada molekul yang lebih kecil. Jadi, susu pun tak sumbat dan hasilnya lancar.

Alhamdulillah saya pun tumpang happy dapat bantu ibu-ibu lain dengan asbab vitamin Shaklee ❤

Jom kita lihat apa kata ibu-ibu yang lain.

Testimoni Bengkak Susu Shaklee




Lecithin bukan sahaja untuk atasi bengkak susu. Banyak lagi khasiatnya seperti bantu turunkan berat badan ibu dan bagus untuk kesihatan minda.


Hubungi saya untuk dapatkan produk Shaklee beserta free consultation.

Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Penjimatan Hebat

Bayaran ahli ini hanya RM35 atau Free Membership dengan belian produk minimum 100uv (lebih kurang RM400 ++ mengikut jenis produk). Renew membership secara percuma dan automatik setiap tahun pada harijadi anda.

Dengan syarat ada buat belian walau pun 1 produk sahaja dalam masa 3 bulan sebelum tarikh lahir anda. Mudah kan? Dan sangat berbaloi.

BAGAIMANA BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH? 

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33%? Daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee? Mudah sahaja anda klik pada gambar di bawah “JOIN NOW” untuk daftar sendiri keahlian anda.



Klik di sini untuk Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Lebih Penjimatan

ATAU, anda boleh whatsapp saya untuk saya daftarkan dan untuk buat belian produk.


===========

CARA ORDER :
===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke +60167113576

Link whatsapp, KLIK > Klik untuk terus ke Whatsapp

Setiap customer yang membeli produk Shaklee dari saya boleh dapatkan free consultation dari saya.

COD Shaklee Kulai, COD Shaklee Senai, COD Shaklee Skudai, COD Shaklee Taman Universiti, COD Shaklee Tampoi, COD Shaklee Bandar Baru Uda, COD Shaklee Kota Tinggi, COD Shaklee Johor Bahru, COD Shaklee Pasir Gudang, COD Shaklee Singapura (Singapore)
  • Email : suhaily.aj@gmail.com
  • Like Fb Fanpage : Success Familia
  • Instagram : el_naomie
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...