June 12, 2020

MANTAPKAN IMUN BADAN DENGAN NUTRIFERON

Imun badan lemah, mudah demam dan jatuh sakit | Kerap dijangkiti flu, batuk dan demam? Anda mungkin memerlukan NUTRIFERON.

Nutriferon adalah produk Shaklee yang dihasilkan bertujuan untuk mantapkan sistem perlindungan imuniti tubuh  dengan menghasilkan interferon secara semulajadi.

Interferon adalah sejenis protein yang dihasilkan oleh tubuh kita untuk melawan virus, sekaligus mengelakkan virus tersebut ‘membiak’ dalam tubuh kita.



Apa Nutriferon ni?

Adalah inteferon semulajadi di dunia yang telah dipaten oleh Shaklee dan TIDAK boleh dijual oleh mana-mana company lain selain Shaklee.



Ia dihasilkan daripada ekstrak 4 tumbuhan (biji labu, bunga sunflower, honeysuckle jepun dan biji plantagi) yang mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.

Apa gunanya interferon ni?

1. Meningkatkan sistem imun dalam masa 3 hari.

Interferon mampu meransang dan meningkatkan secara keseluruhan sist. Imun tubuh.

2. Melindungi dari influenza.
Melindungi dengan berkesab drpd virus, microb termasuk selesema, flu, alergi dan influenza.

3. Meringankan stress dan kelesuan.
Meringankan kemudaratan yg disebabkan keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup sibuk.

Siapakah yang perlukan Nutriferon?
1. Mereka yang ingin kekal sihat
2. Mereka yang mempunyai masalah kesihatan
3. Individu yang selalu stress
4. Ibu yang menyusukan anaknya
5. Individu yang mengamalkan makan makanan secara tidak seimbang dan kehidupan yang aktif
6. Mereka yang banyak travelling & sentiasa bergerak
7. Sesiapa yang mempunyai sistem imunisasi yang rendah (biasanya, mereka ini mudah akan terjangkit, apabila orang sekeliling mereka tidak sihat)
8. Sesiapa yang mengidap selesema, demam, kanser / asma

Kenapa mesti memilih Nutriferon Shaklee?
1. Ia membantu meningkatkan kadar interferon di dalam badan secara semulajadi - Saintis telah mengenalpasti interferon sebagai satu faktor penting penyumbang kepada sistem imunisasi yang sihat. Nutriferon adalah satu-satunya supplemen tambahan yang dihasilkan oleh US oleh Pakar Imunisasi yang menjumpai interferon.

2. Ia dihasilkan oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima, immunilogist dunia yang terkenal yang telah menemui interferon pada tahun 1954. Beliau telah membuat penyelidikan selama 40 tahun bagi mencari sebatian semulajadi untuk merangsang pengeluaran interferon dalam badan kita. Nutriferon Shaklee adalah satu-satunya supllemen perlindungan di US.

3. Campuran interferon yang dipatenkan – elemen tumbuh-tumbuhan penggalak. Nutriferon mempunyai MACH, 1 campuran interferon daripada ekstrak tumbuhan yang telah dipatenkan formula ekslusif yang mengandungi ekstrak labu, ekstrak safflower, ekstrak benih Asian Plantain dan ekstrak Japanese Honeysuckl.

4. Di sokong oleh 4 kajian klinikal ke atas manusia, Ujian klinikal ini mengesahkan kesihatan luarbiasa dan sokongan imunisasi hasil manfaat daripada campuran ekstrak proprietari yang ditemui di dalam Nutriferon.

5. Formula ekslusif dilindungi oleh 3 paten – Nutriferon disokong oleh 3 paten dan hanya boleh didapati melalui Shaklee dan Independent Distributor Shaklee sahaja. Formula yang unik dan berpaten ini hanya ekslusif di Shaklee.

6. Ia dibuat menurut sistem piawaian kualiti yang terbaik. Ia telah melalui ujian sistematik yang ketat untuk keselamatan, kesucian, potensi & prestasinya.

Jika anda sering travel, mudah demam, selsema, aktif, amalkanlah sekurang-kurangnya 1 sachet Nutriferon setiap hari.

Juga bagus kita berikan kepada anak-anak kita yang bersekolah kerana mereka banyak terdedah kepada virus selsema dan sebagainya.

Bahan-Bahan Dalam Nutriferon (Ingredients)
1. Biji labu
🌱Merangsang pengeluaran interferon semulajadi didalam tubuh

2. Biji plantago asiatica
🌱Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun.

3. Honeysuckle Jepun
🌱Menentang penceroboh virus dan kuman.

4. Bunga safflower
🌱Menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman.

Testimoni Nutriferon Shaklee








Harga Nutriferon Shaklee
Sekotak mengandungi 30 sachets
Harga retail ialah RM190
Harga Ahli RM150
(Daftar ahli hanya RM35)

Nutriferon packaging baru


Boleh hubungi saya melalui whatsapp seperti di bawah untuk dapatkan free consultation. ❤

Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Penjimatan Hebat

Bayaran ahli ini hanya RM35 atau Free Membership dengan belian produk minimum 100uv (lebih kurang RM400 ++ mengikut jenis produk). Renew membership secara percuma dan automatik setiap tahun pada harijadi anda.

Dengan syarat ada buat belian walau pun 1 produk sahaja dalam masa 3 bulan sebelum tarikh lahir anda. Mudah kan? Dan sangat berbaloi.

BAGAIMANA BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH? 

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33%? Daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee? Mudah sahaja anda klik pada gambar di bawah “JOIN NOW” untuk daftar sendiri keahlian anda.



Klik di sini untuk Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Lebih Penjimatan

ATAU, anda boleh whatsapp saya untuk saya daftarkan dan untuk buat belian produk.


===========

CARA ORDER :
===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke +60167113576

Link whatsapp, KLIK > Klik untuk terus ke Whatsapp

Setiap customer yang membeli produk Shaklee dari saya boleh dapatkan free consultation dari saya.

COD Shaklee Kulai, COD Shaklee Senai, COD Shaklee Skudai, COD Shaklee Taman Universiti, COD Shaklee Tampoi, COD Shaklee Bandar Baru Uda, COD Shaklee Kota Tinggi, COD Shaklee Johor Bahru, COD Shaklee Pasir Gudang, COD Shaklee Singapura (Singapore)
  • Email : suhaily.aj@gmail.com
  • Like Fb Fanpage : Success Familia
  • Instagram : el_naomie
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...