June 09, 2020

PELUANG MENJANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

Peluang Manjana Pendapatan Dengan Shaklee | Kos hidup tinggi menyebabkan ramai orang membuat dua tiga pekerjaan untuk mencari duit lebih.

Ada yang buat kerja part time di pasaraya, ada juga yang kerja di restoran, ada juga yang kerja di klinik dan banyak lagi sektor yang menawarkan pekerjaan secara sambilan.

Jika masih bujang mungkin tiada masalah tetapi bagi yang sudah berkahwin terutamanya isteri pasti memikirkan mengenai siapa yang nak menjaga anak-anak yang masih kecil sementara mereka buat pekerjaan part time.



Mulakan Bisnes Shaklee Secara Part Time

Bisnes Shaklee sangat mudah dijalankan secara online mahu pun offline. Peruntukkan dua hingga tiga jam sehari untuk kongsikan kebaikan Shaklee kepada kawan-kawan dan juga ahli keluarga.

Dalam bisnes online atau offline Shaklee ini, kita akan di bimbing di dalam closed group telegram dan facebook.

Semua iklan dan testimoni pengguna Shaklee boleh ambil dari group dan ianya perkongsian bersama.

Paling penting, anda ada minat nak belajar ilmu supplement dan ada big heart untuk membantu orang lain sihat dengan Shaklee dan sama-sama menjana pendapatan.

Kenapa Saya Memilih Untuk Jana Pendapatan Dengan Shaklee?

🌷 Kerana PRODUK yang berkualiti, semulajadi dan selamat.
Selain itu, PERMINTAAN sentiasa ada. Repeat order tinggi. Setiap hari ada whatsapp/call dari orang yang memerlukan vitamin.

🌷 Bukan produk BERMUSIM. Musim PKP ni jualan Shaklee berkali ganda lebih hebat dari bulan biasa hingga stok sentiasa habis di hq. Walaupun musim gawat, musim belum gaji, musim anak naik sekolah, musim raya, inshaAllah sales tetap maintain. Kesihatan ni bukan sesuatu yang orang boleh kompromi.

🌷 Bisnes ini boleh DIWARISI. Seronok kan sesuatu bisnes yang kita usahakan boleh kita wariskan kepada anak-anak kita. Anak-anak boleh sambung sahaja apa yang kita lakukan hari ini.

🌷 Saya BAHAGIA dalam bidang ini, bukan setakat menjual, tapi kita boleh educate pengguna untuk jalani hidup yang sihat. Makan vitamin pun perlukan ilmu, baru la semangat nak makan konsisten 😄

🌷 Bila customer buat order, kita boleh terus orderkan secara ONLINE. Tak perlu kita nak bersusah payah nak packing, nak ke poslaju dan sebagainya. Barang yang hq poskan juga menpunyai insurans. Stok di rumah hanya untuk customer yang duduk di kawasan tempat tinggal saya.

🌷 Company yang kukuh dan bonus sentiasa masuk pada 14hb setiap bulan. Tak pernah lambat selama saya buat Shaklee dah 7 tahun. Alhamdulillah.



Siapa pun anda tak kira pelajar (minimum 18 tahun), golongan professional, pekerja sektor government, pekerja swasta dan sebagainya boleh memulakan bisnes Shaklee anda sendiri.

Di dalam team kami ada pelbagai latar belakang termasuklah doktor, guru, engineer, surirumah, pelajar, kerani dan ramai lagi. Semuanya bermula secara adil dan kami bisnes secara berjemaah. Saling bantu membantu. Best tau dapat upgrade diri, ilmu, kewangan dan dapat ramai kawan-kawan baru 😍


Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Penjimatan Hebat

Bayaran ahli ini hanya RM35 atau Free Membership dengan belian produk minimum 100uv (lebih kurang RM400 ++ mengikut jenis produk). Renew membership secara percuma dan automatik setiap tahun pada harijadi anda.

Dengan syarat ada buat belian walau pun 1 produk sahaja dalam masa 3 bulan sebelum tarikh lahir anda. Mudah kan? Dan sangat berbaloi.

BAGAIMANA BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH? 

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33%? Daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee? Mudah sahaja anda klik pada gambar di bawah “JOIN NOW” untuk daftar sendiri keahlian anda.



Klik di sini untuk Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Lebih Penjimatan

ATAU, anda boleh whatsapp saya untuk saya daftarkan dan untuk buat belian produk.


===========

CARA ORDER :
===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke +60167113576

Link whatsapp, KLIK > Klik untuk terus ke Whatsapp

Setiap customer yang membeli produk Shaklee dari saya boleh dapatkan free consultation dari saya.

COD Shaklee Kulai, COD Shaklee Senai, COD Shaklee Skudai, COD Shaklee Taman Universiti, COD Shaklee Tampoi, COD Shaklee Bandar Baru Uda, COD Shaklee Kota Tinggi, COD Shaklee Johor Bahru, COD Shaklee Pasir Gudang, COD Shaklee Singapura (Singapore)
  • Email : suhaily.aj@gmail.com
  • Like Fb Fanpage : Success Familia
  • Instagram : el_naomie
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...