June 09, 2020

PENGALAMAN MENYUSUKAN BAYI SECARA EKSLUSIF DENGAN SHAKLEE

Pengalaman Menyusukan Bayi Secara Ekslusif Dengan Shaklee |Dulu saya fully breastfeed baby selama 2 tahun. Ke ofis dengan bagpack lengkap dengan pump, botol dan ice pack 😁

Nak cukupkan 2 tahun ke sana sini dengan pam tu kadang-kala mencabar juga. Tapi dari awal lagi saya dah nekad nak menyusukan anak kedua saya dengan susu ibu secara ekslusif. Tiada langsung penggunaan susu tepung dalam tempoh 2 tahun walaupun saya ibu bekerja.

Semasa anak pertama, saya tak berjaya. Sedih memang sedih. Saya hanya menyusukan anak pertama selama enam bulan sahaja. Itu pun dah campur dengan susu tepung.

Saya nekad menyusukan secara ekslusif untuk anak kedua



Saya bukan jenis susu banyak dan mudah. Saya perlu usaha. Jaga waktu pam. Minum air kosong yang banyak. Kena posittif dan tenang.

Dan saya makan vitamin Shaklee sebagai milk booster dan energy booster. Sebab bukan jenis yang susu banyak. Tapi Alhamdulillah cukup 😊

Makan vitamin ini bukan as milk booster je. Tapi sebenarnya lebih kepada TENAGA dan melengkapkan NUTRISI. Ibu berkongsi nutrisi seperti kalsium dengan baby.

Sebab itu kalau perasan ibu menyusu ni biasanya lenguh-lenguh badan, letih, badan tak bermaya.

Penat kerja, pam lagi, balik rumah buat kerja rumah, penat berjaga malam, esok pagi ulang balik rutin tu.

Semasa kerja ada kawan tanya "Kenapa kau cergas je tak macam aku? Sebab sama-sama ada baby, pam susu jugak.

Alhamdulillah, antaranya sebab pengambilan vitamin secara teratur dan pemakanan seimbang.




Apa kelebihan set menyusu shaklee pada baby :

👶 Susu meriah dan pekat
👶 Baby tidur lena lebih lama
👶 Baby dapat nutrisi secukupnya

Banyak lagi kelebihan lain yang bakal para ibu perolehi :

❤️ Kulit bertambah cantik
❤️ Luka, parut, strechmark beransur hilang
❤️ Kulit semakin cerah berseri
❤️ Rambut kurang gugur
❤️ Badan lebih bertenaga. Mood ceria
❤️ Masalah kejang kaki hilang
❤️ Senang bangun pagi
❤️ Tiada sembelit

Sebab itu la ramai ibu menyusu yang dapatkan set menyusu Shaklee ini untuk meningkatkan tenaga dan seterusnya meningkatkan penghasilan susu. Bila badan cergas, sihat, barulah ibu rasa gembira dan bersemangat untuk menyusukan baby.

Testimoni Set Menyusu Shaklee







Jom dapatkan Milk Booster anda hari ini.

Hubungi saya untuk dapatkan produk Shaklee beserta free consultation.

Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Penjimatan Hebat

Bayaran ahli ini hanya RM35 atau Free Membership dengan belian produk minimum 100uv (lebih kurang RM400 ++ mengikut jenis produk). Renew membership secara percuma dan automatik setiap tahun pada harijadi anda.

Dengan syarat ada buat belian walau pun 1 produk sahaja dalam masa 3 bulan sebelum tarikh lahir anda. Mudah kan? Dan sangat berbaloi.

BAGAIMANA BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH? 

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33%? Daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee? Mudah sahaja anda klik pada gambar di bawah “JOIN NOW” untuk daftar sendiri keahlian anda.



Klik di sini untuk Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Lebih Penjimatan

ATAU, anda boleh whatsapp saya untuk saya daftarkan dan untuk buat belian produk.


===========

CARA ORDER :
===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke +60167113576

Link whatsapp, KLIK > Klik untuk terus ke Whatsapp

Setiap customer yang membeli produk Shaklee dari saya boleh dapatkan free consultation dari saya.

COD Shaklee Kulai, COD Shaklee Senai, COD Shaklee Skudai, COD Shaklee Taman Universiti, COD Shaklee Tampoi, COD Shaklee Bandar Baru Uda, COD Shaklee Kota Tinggi, COD Shaklee Johor Bahru, COD Shaklee Pasir Gudang, COD Shaklee Singapura (Singapore)
  • Email : suhaily.aj@gmail.com
  • Like Fb Fanpage : Success Familia
  • Instagram : el_naomie
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...