November 10, 2012

Anak Picky Eaters? Sembelit? Jom MEALSHAKE Shaklee

Perlu ke vitamin untuk kanak-kanak? Sebenarnya tidak perlu jika anak-anak tidak cerewet atau memilih makanan.Ikan, daging, telur, sayur-sayuran, buah-buahan, kekacang dan hasil tenusu seperti piramid makanan sesuai dengan keperluan hariannya dan betul cara penyediaannya. Namun, kebanyakkan kanak-kanak sangat memilih makanan.

Di sinilah pentingnya pengambilan vitamin untuk menampung kekurangan nutrisi pd Kanak-kanak yang sedang membesar memerlukan zat dan nutrien yang penting dalam pertumbuhannya seperti protein kalsium untuk membentuk tulang dan gigi yang kuat dan sihat dan DHA untuk perkembangan otak dan bermacam2 lagi.



Best Seller oleh hot mommy sume ialah MEAL SHAKE-French Vanilla Shaklee (HIGHLY RECOMMENDED)




Kanak-kanak yang memilih makanan, cerewet (picky eaters) akan kekurangan gizi dan nutrisi penting yg diperlukan untuk membesar dgn sihat. Meal Shakes (highly recommended untuk anak2 yang cerewet makan, ibu menyusu,warga tua dan sesiapa shj yg sentiasa sibuk x smpat brkfast/lunch)


  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  • Rendak lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
  • sesuai bukan sahaja untuk kanak-kanak malah untuk ibu menyusu yang mahu menguruskan badan, ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang, Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil dan Warga tua

**Setiap bancuhan Shaklee Meal Shake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Ia adalah pemakanan tambahan yang lengkap.
 
Jom tengok testimoni hot mommy yang berpuas hati : 
lagi testimoni : 

Meal Shake nie antara minuman yang saya suka bagi anak-anak minum. Caranya  2 scoop kurma+blend 3 biji kurma dan campur fresh milk.

Pertama, protein bantu tenaga yang berpanjangan dan yang paling best semua anak-anak tak ada masalah sembelit sebab dalam Meal Shakes ada arabic gum yang baik untuk usus.

Kilit pun cantik sebab dalam powder meal shake nie ada 19 jenis vitamin dan mineral. Senang kata meal shakes ni minuman All In One Vitamin +Mineral +Fiber dan Protein lengkap.

Special kan dengan harga pun sangat berbaloi dengan apa yang anak-anak dapat😍

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...