November 28, 2012

VITAMIN LENGKAP ANAK-ANAK

Salam sejahtera buat semua pengunjung blog ElShaklee ini. Halooo... :)

Hari ni saya nak kongsikan pengalaman saya dan kawan2 lain yang menghadapi masalah anak kurang selera makan atau anak yg tidak mengambil makanan berzat yg mencukupi.

**Ini antara situasi yang pernah saya lalui  sebelum mencuba Vitamin Kanak-Kanak dari Shaklee **


Saya:Aliff, sini makan nasi sedap ni
Aliff : X nak (sambil memalingkan muka atau tutup mulutnya dgn tangan dia sendiri)
(Anak saya berumur 2 tahun 6 bulan masa tu)
 


Masa baby, badan anak sy semangat sampai org panggil Michellin, tp lpas tu kurus sbb x nak makan x nak minum susu, mudah demam ,selsema, batuk (risau betul hati mummy dan ayah takut tumbesaran anak terbantut)

Pertama sekali, sy bg anak saya minum Meal Shake, masa tu sy pakai syringe (picagari) utk bg dia minum huhu... 2-3 hari lepas tu Aliff dah mula nak makan dan minum. Alhamdulillah..Saya juga bagi dia kunyah Omega Guard seminggu 2 kali. Selain itu, saya juga bg anak saya Chewable Vita C.
Alhamdulillah, daya tahan badannya semakin baik, tidak lg mudah demam, selsema dan batuk. Dan semakin ligat dan cergas  :)

CADANGAN
: Meal Shake antara Vitamin Yang sangat membantu mengatasi Masalah Kurang selera makan .




1-Mealshake-French vanilla(544g)

2-Omega guard(90 capsules)

3-Chewable vitamin C 100MG(90 tablets)

4-Vitalea for Children(Chewable)(65 tablets)
 


Jom lihat TESTIMONI : 
Lagi TESTIMONI :
INFO TAMBAHAN TENTANG VITAMIN UNTUK SI MANJA ANDA
 
- Omega guard -

minyak ikan terbaik dunia yang menggunakan penyulingan molekul 3 peringkat yang sangat eksklusif di bawah suhu rendah yang terjaga.

- Proses ini menumpukan kepada penghasilan asid lemak Omega-3 yang asli dan menghlangkan pencemaran termasuk logam berat, merkuri, kadmium.


Namun, kenapa kita masih perlu ambil fish oil dalam bentuk kapsul?


1. Ikan2 laut mengandungi merkuri yang tinggi disebabkan oleh pencemaran. Jadi ia memberikan kesan yang tidak baik kepada kesihatan.

2. Kita memasak ikan dalam suhu tinggi yang boleh merosakkan khasiat minyak ikan itu sendiri.


-Meal Shake-


sesuai utk anak2 yg picky eater, sembelit, ekzema dan sering sakit.

Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda.


-Vitalea For Children-
MERUPAKAN VITAMIN YANG BAIK UNTUK KANAK-KANAK

-Menyediakan 19 vitamin dan mineral penting


-Sumber kalsium untuk pembinaan tulang


-Baik untuk kesihatan


-Sumber harian tambahan bagi vitamin B



-Chewable Vita C-


-Menguatkan Fungsi Imunisasi-Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.


-Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan


-Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat


-Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging


-Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan


TIPS SAYA:


Sememangnya  ramai customer yang belikan vitamin utk anak masing-masing.  Ia berfungsi menampung mana yg kurang, melengkap2kan mana2 nutrisi yg tak lengkap. Alhamdulillah, puas hati dengan perkembangannya,Namun hasilnya bukan dalam sekelip mata. Bergantung kepada diri masing2, ada yang cepat ada yg memakan masa sedikit. Seperti bayi, bukan membesar sekelip mata. Begitu juga kesan makanan tambahan kanak2, selain itu ibu2 boleh mempelbagaikan menu makanan anak2 supaya mereka tidak mudah jemu.

Selain produk ini ada lagi produk-produk menarik yang patut anda cuba seperti set Penyusuan, Set Kehamilan, Pakej untuk kaum adam, kaum hawa, kanak-kanak, warga tua dan yang lebih menarik saya menawarkan konsultasi percuma serta penghantaran yang tidak membebankan anda.



Hubungi sy 
el : 016-711 3576
fb : El Naomie
email : suhaily.aj@gmail.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...