January 01, 2013

Pengedar Sah Shaklee Johor, Singapura dan Seluruh Malaysia

Assalamualaikum, Salam Sejahtera semua :)


Saya merupakan pengedar sah Shaklee di kawasan Johor, Singapura dan seluruh Malaysia

Nak tau bagaimana saya mengenali Shaklee?
Saya mula cuba vitamin Shaklee semasa pregnant anak ke dua kerana masalah hb yang agak rendah dan setelah mencuba Vitalea dan Esp alhamdulillah hb sy naik dan rasa sangat bertenaga gan happy...
Dan saya meneruskan dengan set berpantang Shaklee dan jatuh cinta pada Shaklee dan terus membuat langkah pertama untuk menjadi pengedar sah Shaklee.

Kini, dengan 2 permata hati, saya meneruskan dengan memilih vitamin Shaklee untuk membantu dan melancarkan proses penyusuan (breastfeeding) pula...
Untuk anak pertama (berusia 2 tahun 9 bulan) pula sy memberinya Meal Shake dan Omega Guard, Alhamdulillah :)

Untuk maklumat lanjut dan konsultansi percuma, jgn segan2 ye hubungi saya : 


Fb : El Naomie
Email : suhaily.aj@gmail.com
Phone : 016-711 3576  

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...