March 26, 2013

Tips Menambahkan Susu Ibu

Salam semua,
Hari ini nak sharing testimoni Ibu menyusu yang mengambil supplement Shaklee yang sangat happy dan puas hati, Alhamdulillah


Buat pengetahuan semua, saya juga merupakan ibu yang menyusukan bayi juga. Alhamdulillah, kini anak saya dah masuk setahun dan masih menyusu susu ibu. Saya mengamalkan supplement Shaklee dan alhamdulillah sangat berkesan :)

Tips dari saya:
**Saya amalkan mengepam susu di office secara konsisten dan juga buat DOUBLE PUMPING sekiranya  susu merudum semasa period.
**Minum air masak yang mencukupi at least 3 liter
**Jangan stress jika susu berkurangan, tawakal
**Tidak membanding2 kan hasil susu yg di pam dgn kawan2
**Jgn Skip/Ponteng Pam Susu  
**Makan makanan yang berkhasiat 
**Amalkan supplement Shaklee agar badan sentiasa segar bertenaga 

Hubungi saya untuk FREE Consultation:
-email : suhaily.aj@gmail.com-
-sms el : 016-711 3576
-PM di FB : El Naomie

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...