April 16, 2013

MAKANAN TAMBAHAN UTK IBU MENYUSU SEMASA BERPUASA

SET MIGHTY 3 GEMS
Bagi ibu menyusukan bayi atau ibu mengandung, pastinya anda ingin mempersiapkan diri agar susu tidak merudum, serta badan tidak terhidrat secara berlebihan dan ingin menjalani kehidupan aktif seperti biasa walaupun sedang berpuasa.
Persiapkan diri kita dengan Set Mighty 3 Gems (ESP, Mealshakes,Performance Drink)

Set ini terbahagi kepada 3 produk asas untuk pembekalan vitamin, zat galian, tenaga dan pengekalan bendalir badan iaitu Mealshakes, Energizing Soy Protein(ESP) dan Performance Drink(PD). Ketiga-tiga produk ini membekalkan nutrien dan keperluan harian tubuh agar terus bertenaga dan cerdas.

ESP
  • Membekalkan tenaga & memberikan rasa kenyang yang lebih lama. 
  • Menyediakan tenaga yg berkekalan dan membantu menahan rasa lapar menerusi bekalan sumber tenaga yg konsisten.

Mealshakes (perisa french vanilla) 
  • ‘Easy-On-the-Go Meal’ kerana penyediaannya yang begitu mudah, dan kandungannya yang lengkap membekalkan nutrien dan keperluan harian. 
  • Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh. Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein.

Performance Drink (perisa natural orange)
  • Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. 
  • Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah. 
  • Membantu mengelakkan rasa dehydrat akibat kurang minum air ketika sedang berpuasa. Terbukti secara klinikal mampu menyokong tahap hidrasi berbanding air. 
TESTIMONI:

 **Sesuai juga untuk mereka yang sering tidak sempat bersarapan, dan utk yang nak bersahur tapi dah hampir waktu imsak boleh la ambil Set Mighty 3 Gems ini, insyaAllah memadai utk menjalani ibadah puasa seperti biasa.
**Berbuka puasa dengan Set Mighty 3 Gems ini juga akan memberikan tenaga untuk menunaikan ibadah seterusnya seperti solat maghrib, terawih dan sebagainya.


Berminat Untuk Mencuba??? 
♥ Shaklee Independent Distributor (ID No :: 906151) 
♥ Contact No : 016-711 3576 
♥ email : suhaily.aj@gmail.com 
♥ PM di FB : El Naomie

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...