July 12, 2013

Menjana Pendapatan 4-5 Angka Dengan Modal Serendah RM75

Apa kelebihan daftar menjadi ahli Shaklee @ Euphoria Shaklee bersama saya?

1. Anda dapat menikmati keistimewaan iaitu dapat membeli Euphoria Trial pack dengan penjimatan RM10 dari harga biasa.

2. Anda boleh membeli produk FullPack dengan harga ahli serta MENIKMATI ganjaran dalam bentuk point seterusnya boleh dikumpul dalam masa sebulan dan jika layak akan menerima bonus tunai dari Syarikat.

3. Shaklee menawarkan 3 C: Cash, Car & Convention. Saya dan ramai Euphoria dah menikmati kelebihan ini.

4. Anda boleh menjadikan Shaklee sebagai salah satu sumber untuk menjana pendapatan sampingan sehingga 5 angka dan tiada yang mustahil.

5. Kami memberikan training tertutup sekiranya anda berminat menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan sampingan anda.

6. Modal serendah RM75 untuk pendaftaran ahli. [RM85 bagi Sabah Sarawak].

Sekiranya berminat sila pm saya. Saya mencari wakil Shaklee untuk setiap daerah dalam Malaysia 

Hubungi saya :
Perunding Kesihatan Anda
El : 016-7113576
Shaklee ID : 906151
email : suhaily.aj@gmail.com 
PM di FB : El Naomie

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...