July 05, 2013

SET PUASA SHAKLEE



Set ini sesuai diamalkan ketika bersahur dan berbuka. Set ini boleh diamalkan oleh semua golongan dari kanak-kanak hingga orang dewasa. Ia membantu meningkatkan tenaga, mengurangkan rasa letih dan meningkatkan daya tumpuan setiap hari.

Ada 3 jenis produk dalam set ini :

  • Mealshake
  • Energizing Soy Protein (ESP)
  • Performance Drink
Mealshakes  
Mempunyai perasa vanila dan sangat sedap.
Gabungan 2 produk ini iaitu Mealshakes dan ESP akan menghasilkan rasa minuman yang sangat lazat dan berkhasiat. Ia mengandungi 9 amino acids yang lengkap untuk keperluan tubuh dan mampu memberikan tenaga serta mengawal rasa lapar ketika berpuasa.

Performance Drink  

Membantu mengekalkan kandungan air dalam badan kita dan mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk mencegah dehidrasi. Merupakan minuman kegemaran atlit (seperti 100 plus) tetapi tiada gas dan kurang gula. Mempunyai perasa oren. Performance drink menjadi pilihan mereka yang berpuasa.

Dapatkan SET ini untuk tenaga yang optimum ketika berpuasa. Anda boleh menambah supplement lain seperti B-Complex, Vita-Lea dan Vita-C semasa bersahur dan berbuka.

SELAMAT BERPUASA & SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN yang penuh berkat ini dan semoga kita sama-sama dapat menjalani ibadah puasa ini dengan sempurna.
Semoga kita dapat meningkatkan amal ibadat kita dalam bulan Ramadhan ini dan mendapatkan keampuananNya dan keredhaanNya.

Shaklee Independent Distributor (ID No : 906151)
(id diperlukan jika anda beli sendiri di branch)
♥ Contact No : 016-711 3576
♥ email : suhaily.aj@gmail.com
♥ PM di FB : El Naomie

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...