August 16, 2013

Bagaimana anda boleh kurus dengan Omega Guard???

Menurut National Institutes of Health, Supplement Minyak Ikan bukan sahaja dapat mengurangkan kolestrol bagi penghidap Darah Tinggi malahan dapat memecahkan lemak bagi individu yang mengalami masalah berat badan berlebihan. Omega-3 fatty acids @ polyunsaturated fatty acid dijumpai dalam minyak ikan yang mana sangat penting dalam diet harian anda kerana ianya tidak dapat dihasilkan oleh badan.

Omega 3 Fatty Acid yang terkandung dalam OMEGA GUARD SHAKLEE dapat mempengaruhi hormon yang dikenali sebagai LEPTIN iaitu hormon yang signifikan dalam mengawal SELERA MAKAN. Leptin akan menghantar isyarat kepada otak untuk mengawal selera makan sekaligus mengurangkan rasa lapar. Leptin juga meningkatkan KADAR METABOLISME dimana ia menukarkan LEMAK daripada makanan kepada TENAGA. Jika badan kita gagal memberikan respon yang baik kepada Leptin, kita akan berasa cepat lapar dan badan akan menyimpan banyak lemak seterusnya menyebabkan kegemukan.



~SET KURUS SHAKLEE BERTAMBAH HEBAT APABILA diambil bersama kombinasi : 

OMEGA + LECITHIN + ALFALFA+ESP/CINCH


Lecithin:- sebagai agen memecah dan menguraikan lemak.pengambilan lecithin dapat menghalang obesiti & mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

Alfalfa:- dapat menyingkirkan lemak, kolesterol & sebagai pengangkut keluar lemak dari badan


TESTIMONI 1



 Berminat Untuk Mencuba??? 
♥ Shaklee Independent Distributor (ID No : 906151) 
(id diperlukan jika anda beli sendiri di branch) 
♥ Contact No : 016-711 3576 
♥ email : suhaily.aj@gmail.com 
♥ PM di FB : El Naomie

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...