September 04, 2013

DENGGI!! GUNA NUTRIFERON SHAKLEE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Sering kita terbaca bahaya Denggi dalam surat khabar yang kita baca hari hari. Ataupun melalui berita televisyen yang kita tonton setiap hari. Mungkin juga kita dengari dalam perbualan seharian kita bersama rakan rakan, rakan sekerja atau jiran tetangga. Tidak kita terfikir yang ahli keluarga kita sendiri boleh menghidapinya...


Nyamuk Aedes menjamu selera... diambil dari blogs.discovermagazine.com

Nyamuk Aedes adalah pembawa Demam Denggi ini. Pasti anda tertanya tanya bagaimana kita yang duduk di bandar yang maju boleh tersungkur dengan nyamuk tersebut? Adapun di kawasan bandar maju kita inilah yang menjadi kegembiraan nyamuk nyamuk tersebut. Banyak kawasan pembiakan nyamuk yang selamat di tempat tempat seperti:

1. Kawasan pembangunan


Banyak tempat air bertakung... diambil dari www.construction-accident-attorney.net

2. Longkang yang tersumbat


Empangan jijik tempat Aedes membiak... diambil dari www.thestar.com.my

3. Tempat tempat ataupun bekas bekas yang tidak berguna dan menakung air


Minggu lepas, adik saya disahkan terkena jangkitan nyamuk Aedes dan menghidap Denggi. Memang menakutkan kerana penyakit ini belum ada ubatnya lagi. Cuma jika kita tahu lebih awal dan segera merawat pesakit, barulah pesakit tersebut boleh sembuh.

Selain dari memaksa adik saya untuk kerap minum air dan juga air isotonik (100 plus, revive dan macam macam lagi), saya juga memberikan Shaklee NutriFeron dan juga Shaklee Performance Drink.



Nutriferon untuk meningkatkan daya tahan badan dan Performance untuk membantu menghidratkan badan.
Alhamdulillah hari ini adik saya disahkan telah selamat dari bahaya Denggi. Adik saya sembuh dalam masa hanya seminggu. Berkat usaha kami dengan memaksa adik untuk minum setiap masa dan juga meningkatkan daya tahan badan nya dengan bantuan NutriFeron, selebihnya kami tawakal kepada Allah untuk menyembuhkan.
credit to : darkasclepius.blogspot.com

Untuk mengetahui fungsi NutriFeron, sila klik SINI

Berminat Untuk Mencuba???

♥ Shaklee Independent Distributor (ID No : 906151)
(id diperlukan jika anda beli sendiri di branch)
♥ Contact No : 016-711 3576
♥ email : suhaily.aj@gmail.com
♥ PM di FB : El Naomie
*Kenyataan ini belum dinilai oleh Food and Drug Administration. Produk ini bukan bertujuan untuk mengenal pasti, merawat, menyembuh, atau menghalang mana mana penyakit.

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...