September 05, 2013

TESTIMONI VIVIX : Kesan Positif pada Penghidap DIABETES

Vivix Shaklee adalah antara makanan tambahan terbaik dari Shaklee..menjadi pilihan mereka yang mementingkan KESIHATAN dan KECANTIKAN..dan juga untuk AWET MUDA.. Apakah sebenarnya Vivix ini? Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Vivix bertindak dalam 4 cara:

1. Mempertahankan sel (cell defense)

2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)

3. Memperbaiki sel (cell repair)

4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)
VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

“ Dalam bentuk cecair, minum 1 sudu sehari, rasa macam cordial ribena yang pekat.”
credit:adeena beauty 


TESTIMONI 1

TESTIMONI 2

TESTIMONI 3 
TESTIMONI 4
TESTIMONI 5

VIVIX ni produk yang bagus untuk anti penuaan.Selain muda,kulit licin dan sebagainya tapai yang paling penting ialah muda dalaman
seperti membantu dalam membaiki tahap kesihatan jantung, paru2, menentang radikal bebas dlm badan, selain memberikan kesan tampak muda.

VIVIX adalah satu-satunya produk yang boleh masuk dalam DNA badan kita yang bertujuan untuk membantu membaiki kerosakan DNA---> ape berlaku jika DNA rosak? Kanser, salur darah tersumbat, sakit jantung, rambut beruban dan lain2..

semua penyakit yg kita hadapi hari ini adalah disebabkan oleh kerosakan DNA.

Dengan VIVIX, 70% melanjutkan usia, membantu mengurangkan kepekatan darah untuk yang tinggi kolestrol, membantu mengurangkan diabetes, menjaga kesihatan jantung, menghalang jangkitan paru2, allergic, bertenaga, rasa muda dan nampak muda.

Untuk lebih testimoni klik sini:cerita testimoni diabetes 

Antara ramuan utama VIVIX:
antaranya diambil dari biji anggur muscadine yang sangat tinggi antioksidan. Anggur muscadine ini juga adalah satu2 anggur yang mempunyai lebih 1kromosom berbanding yg lain-->memberikan anggur muscadine ini asid allergic yang sangat bagus dalam menentang kanser.
 

Berminat Untuk Mencuba??? 
♥ Shaklee Independent Distributor (ID No : 906151) 
(id diperlukan jika anda beli sendiri di branch) 
♥ Contact No : 016-711 3576 
♥ email : suhaily.aj@gmail.com 
♥ PM di FB : El Naomie

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...