October 01, 2013

PROMO COLLAGEN POWDER : OCTOBER 2013

Assalamualaikum / Salam Sejahtera Semua ^_^

Promo bulan OCTOBER 2013 : Collagen Powder. Buy 6 FREE 1. SENYUMMMM....boleh buat stok dan dapat pada harga SUPER DUPER MENJIMATKAN. Kesan seawal 5 hari. Collagen Shaklee bukan sebarangan Collagen ye, di buat dari collagen sisik ikan merah yang TAHAN LASAK dan BERKUALITI TINGGI.

Ini dia Collagen Powder Shaklee yang menjadi pujaan ramai. 1 kotak mengandungi 15 sachets.




 Collagen Powder Shaklee ini adalah suplemen kolagen yang unggul mengandungi 4000mg Kolagen RSS (Red Snapper Scale/Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1000 Dalton, amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. Tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia Japonica, Kolagen Ikan, Ekstrak Kekerang, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

7 Kesan dan Faedah Mengambil Collagen Powder Shaklee 1. Anti Penuaan - Mengecilkan liang-liang pori, kedutan dan garris-garis halus yang kelihatan.

2. Menghidratkan - Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan mengelupas pada muka.

3. Mengembalikan Keanjalan Kulit - Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan.

4. Melicinkan - Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit.

5. Menyubur - Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar.

6. Mencerah - Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit.

7. Menegang - Membantu menegang dan menganjalkan payudara.

Bukan itu sahaja, Collagen Powder Shaklee juga membantu menguatkan tulang, membantu mengurangkan rasa sakit sendi, membantu mengekalkan otot mata supaya anjal serta membantu meningkatkan fungsi otak.

Berminat Untuk Mencuba???

♥ Contact No : 016-711 3576 (sms/whatsapp)
♥ email : suhaily.aj@gmail.com 
♥ PM di FB : El Naomie

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...