October 08, 2013

Langsing dan Sihat Dengan Shaklee (SET DIET SIHAT , LANGSING DAN MENAWAN)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua ^_^

Biasa orang berdiet ni stress je sbb kena elakkan makanan berminyak, bergoreng, elakkan karbohidrat seperti nasi, roti, pasta dan lain-lain tetapi berat badan dan ukur lilit badan MASIH SAMA!!!! Sabar, diet bukan bermakna anda TIDAK makan. Makan seperti biasa tetapi hadkan kuantiti. Metabolisme badan anda juga mungkin rendah.
Di sini saya cadangkan beberapa supplement semulajadi yang dapat membantu anda dalam proses diet.

1 - Lecithin
Membantu memecahkan lemak. Apabila lemak dipecahkan kepada molekul2 kecil, proses pe-nyah-kan lemak dari badan boleh dilakukan dengan lebih efektif. Lecithin bertindak lebih baik jika anda mengamalkan senaman secara konsiten.


2 - Omega Guard
Omega-3 Fatty Acids mempengaruhi pelbagai jenis hormone yang dihasilkan oleh badan termasuk LEPTIN yang merupakan hormone yang penting dalam pengawalan selera makan dan metabolisme. Ianya dihasilkan daripada lemak di dalam badan. Leptin akan menghantar signal kepada otak untuk mengehadkan rasa lapar. SEMAKIN RENDAH PARAS LEPTIN, SEMAKIN CEPAT ANDA AKAN BERASA LAPAR 

 3 - Alfalfa untuk Kurus
Alfalfa, juga berfungsi dalam menyingkirkan lemak dan kolesterol. Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka masa panjang alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya alfalfa sahaja yang mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang mnyerap kolesterol.



4 - Cinch Shake Mix
(terdapat 3 perisa Cafe Latte, Vanilla dan Chocolate)

Ini rahsianya,Ya...Protein secara semulajadi mengurangkan selera makan. Ia memelihara otot dan membakar lemak. Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tak ada masa nak menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu saja, ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan. Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendekata, berat dengan otot bukan berat dengan lemak.



5 - Cinch Energy Tea  Mix
Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph!
Memberi tenaga dan meningkatkan tahap metabolisme anda.
Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman.


1 )Testimoni Set Slimming Shaklee ^_^

 2) Lagi Testimoni
testimoni 2 credit to : myinfovitamin.com


Perunding Vitamin Anda
whatsapp : 016-7113576
SID : 906151, sila gunakan ID ini untuk belian sendiri secara walk in di branch berhampiran anda seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...