February 18, 2014

Pengalaman Berpantang Dengan Vitamin Shaklee

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kpd semua pembaca blog elnaomie ^_^

Hari ni nak share mengenai set vitamin semasa BERPANTANG. Saya sendiri dah rasakan perbezaan berpantang semasa anak kedua.
Alhamdulillah, jujur dari hati saya, memang sangat best.
Badan tak rasa letih langsung walaupun kurang tidur, luka cepat baik dan susu pun ada. Mood baik dan paling best tak sembelit

FUNGSI vitamin dalam  Set berpantang Shaklee

Vita-lea, multivitamin dan mineral yang disaluti dengan spirulina memberi tenaga pada kadar segera dan sangat membantu ibu yang menghadapi masalah tidur semasa berpantang.

Ia mempunyai imbangan nutrisi lengkap membantu dalam menangani masalah kurang selera, tekanan darah rendah, depresi, kebas-kebas, letih dan lesu, masalah anemia dengan pembentukan sel darah merah dan juga gula rendah.
 
B-complex, mengandungi kesemua 8 vitamin penting iaitu B1, B2, B3, B5, B6, B12, asid folik dan biotin membantu menambah selera, mengurangkan stress, menghasilkan tenaga dan juga penting untuk replikasi sel darah merah sekiranya letih dan lesu.

Vita C, mengukuhkan sistem imunisasi, mengurangkan stress dengan membantu kalenjar adrenal mengawal penghasilan hormon stress dalam tubuh disamping membantu membina kolagen dan membantu mempertingkatkan peredaran kulit kepala disebabkan rambut gugur.

Zinc Complex, meningkatkan rasa makanan dan deria bau, mengukuhkan akar rambut ketika berpantang kerana kebiasaan rambut gugur terjadi kepada wanita yang menyusukan anak dan masih berpantang.
  
ESP, non-GMO soy protein mempunyai 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Protein sangat penting untuk ibu selepas bersalin bagi membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, mencegah migrain, imsonia dan tekanan.

Protein dalam tubuh sangat diperlukan bagi merangsang selera makan bagi ibu yang tiada selera, meningkatkan tenaga sekiranya mengalami anemia, tekanan darah rendah, masalah tidur, badan letih dan lesu dan juga depresi.

Protein juga dapat mempertingkatkan pemulihan luka dan parut dengan membina sel-sel yang baru dan juga membantu para ibu yang keguguran rambut kerana pertumbuhan rambut yang sihat turut memerlukan protein.

Pengambilan ESP bersama ostematrix membantu dalam penyerapan kalsium dan juga menguatkan tisu-tisu penghubung.

Ostematrix, terdiri daripada nutrien kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum dan magnesium yang penting diperlukan oleh tubuh.
 
TESTIMONI SENDIRI (Masa ni belum join Shaklee lagi hehe)

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU, SKUDAI,PASIR GUDANG
 
Atasi SEMBELIT semasa BERPANTANG

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU, SKUDAI,PASIR GUDANG

✿✿4 Cara OSTEMATRIX Shaklee membantu:

(1) Tidur malam yang lebih lena.
(2) Menghilangkan bisa pada kaki dan menyegarkan badan.
(3) Mengelakkan sakit pinggang serta rasa kebas.
(4) Melawaskan sistem penghadaman terutamanya untuk memudahkan anda ‘membuang’ pada hari keesokannya.

Menggantikan semula kalsium dalam tubuh ibu, dan elemen penting untuk ibu yang menyusukan dan juga bayi.

Alfalfa, bertindak sebagai milk booster turut membantu menangani sakit-sakit badan dengan mengurangkan keasidan dalam tubuh. Ia juga membantu dalam menangani masalah sembelit yang sering dialami wanita selepas melahirkan.

Lecithin, Memecahkan molekul asid lemak kpd rantaian yg halus dan mudah utk menurunkan berat badan. Selain itu ibu yg mengambil Lecithin semasa menyusu akan mengalirkan Choline yg sgt baik utk otak bayi semasa menyusu.

TESTIMONI SET BERPANTANG 1
PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU, SKUDAI,PASIR GUDANG


TESTIMONI SET BERPANTANG 2
PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU, SKUDAI,PASIR GUDANG

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembeliaan produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui 
Perunding Vitamin Anda 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 906151] 
♥ Contact No : 016-7113576 
♥ Emel : suhaily.aj@gmail.com 
LIKE MY FanPage: El Naomie Vitamin's House
 
Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...