April 09, 2014

TIPS UNTUK KURUS SECARA SIHAT


Ramai yang bertanya supplement yang asas dan bajet yang sesuai untuk membantu mereka yang dalam proses diet dan kurus.

Anda Boleh Pilih Antara :
1. Lecithin dan Herb Lax/Alfalfa
2. Omega Guard dan Herb Lax/Alfalfa

Info Omega Guard :
Menurut National Institutes of Health, Supplement Minyak Ikan bukan sahaja dapat mengurangkan kolestrol bagi penghidap Darah Tinggi malahan dapat memecahkan lemak bagi individu yang mengalami masalah berat badan berlebihan. 
Omega-3 fatty acids @ polyunsaturated fatty acid dijumpai dalam minyak ikan yang mana sangat penting dalam diet harian anda kerana ianya tidak dapat dihasilkan oleh badan.

Omega 3 Fatty Acid yang terkandung dalam OMEGA GUARD SHAKLEE dapat mempengaruhi hormon yang dikenali sebagai LEPTIN iaitu hormon yang signifikan dalam mengawal SELERA MAKAN. Leptin akan menghantar isyarat kepada otak untuk mengawal selera makan sekaligus mengurangkan rasa lapar. Leptin juga meningkatkan KADAR METABOLISME dimana ia menukarkan LEMAK daripada makanan kepada TENAGA. Jika badan kita gagal memberikan respon yang baik kepada Leptin, kita akan berasa cepat lapar dan badan akan menyimpan banyak lemak seterusnya menyebabkan kegemukan.



~SET KURUS SHAKLEE BERTAMBAH HEBAT APABILA diambil bersama kombinasi : 
OMEGA + LECITHIN + ALFALFA+ESP/CINCH


Lecithin:- sebagai agen memecah dan menguraikan lemak.pengambilan lecithin dapat menghalang obesiti & mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

Alfalfa:- dapat menyingkirkan lemak, kolesterol & sebagai pengangkut keluar lemak dari badan


TESTIMONI 1

Saya menyarankan anda untuk detoks dulu dengan HERB Lax dan Alfalfa Complex. Bakar lemak pula dengan Omega Guard dan Lecithin.
Selain itu, CINCH SHAKE MIX sangat bagus di ambil sebagai meal replacement atau diambil diantara waktu makan utama. Selain rasanya yang lazat (Caffe Late, Chocolate,Vanilla) ia memberi rasa kenyang dan puas serta paling penting ia membakar lemak.

Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembeliaan produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Perunding Vitamin Anda 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 906151] 
♥ Contact No : 016-7113576 
♥ Emel : suhaily.aj@gmail.com 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'.. 
LIKE MY FanPage: El Naomie Vitamin's House

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...