November 29, 2015

ATASI RUAM PADA BAYI DENGAN KRIM HERBAL BLEND YANG BEBAS STEROID

Assalamualaikum dan salam ceria semua sahabat,

Jika anak terutamanya bayi ada ruam, ibu ayah lah insan yang paling risau kerana kasihan bayi yang rasa rengsa terutamanya ruam susu, ruam panas dan ruam lampin.

Biasanya, jika di bawa ke klinik, doktor akan berikan krim hydrocort atau calamine atau pelembap (moisturizer) dan sebagainya. Ada diantara krim-krim ini mengandungi steroid dan boleh menipiskan dan merengsakan kulit bayi.

Saya syorkan anda untuk menggunakan krim serbaguna yang tidak mengandungi steroid, malah kandungam herbanya mampu menenangkan kulit yang rengsa tersebut.

Krim yang dimaksudkan ialah Herbal Blend Multipurpose Cream Shaklee.

Krim ini adalah krim kulit serbaguna (multipurpose) yang boleh dipakai pada kulit sesiapa sahaja. Bayi sangat disyorkan menggunakan krim kulit serbaguna ini bagi mengatasi masalah eczema, gigitan nyamuk, ruam-ruam dan sebagainya.

Saya juga sangat suka menggunakannya terutama untuk mengatasi luka-luka kecil dan kesan gigitan nyamuk. Anak saya juga sukakanya kerana krim kulit ini berasa dingin dan menenangkannya.

Dipekkan sebanyak 4oz dalam 1 botol membuatkan ianya antara cream kulit yang sangat berpatutan harganya dan yang penting berbaloi dari segi pemakaiannya. Semua ahli keluarga boleh menggunakan krim ini tambahan krim ini tidak mengandungi sebarang bahan kimia, selamat dan berkesan.

Herbal Blend Multipurpose Cream ini diformulakan daripada ekstrak semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary. Krim ini bersifat dingin, bermentol dan tidak berminyak dan tidal melekit. Herbal blend juga telah diuji secara klinikal di mana krim ini dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.

APA KATA PENGGUNA MULTIPURPOSE HERBAL BLEND?


Kenapa mesti memilih Shaklee sebagai pilihan no 1?
》Terbukti HALAL
》Mendapat Kelulusan KKM
》Tiada Kesan Sampingan
》Terbukti Semulajadi Dan Berkesan
》Terbukti Selamat

Cara Order
☎ Whatsapp/Telegram Ell : 016-7113576
Fb Fanpage : El Naomie Vitamin's House
COD : Senai, Saleng, Kulai, Bandar Putra, Indahpura, Taman Putri
Penghantaran ke seluruh Malaysia dan Singapura
#ShakleeSenai #ShakleeKulai #ShakleeEffect #ShakleeSaleng #ShakleeIndahpura #ShakleeMalaysia #ShakleeSingapura

Setiap pelanggan elnaomie.net akan menerima konsultansi sebelum dan selepas pembelian ☺

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'.. LIKE MY FanPage: El Naomie Vitamin's House

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...