October 27, 2017

KESAN ESP PALING KETARA PADA DIRI SAYA SENDIRI




Kesan ESP Paling Ketara Pada Diri Saya Sendiri | 5 tahun dulu saya minum ESP sebagai ikhtiar untuk menyusukan anak. Alhamdulillah tercapai impian untuk menyusukan sepenuhnya sampai usia 2 tahun.

Tapi tu testimoni lama kan kan hehe sebab sekarang dah tak ada baby. Paling ketara yang saya perasan ialah tang kulit.

Pun sebenarnya tak perasan sangat. Sebab saya ni pun bukan jenis bermake up sangat. Tak menghadap cermin selalu hahaa

Bila kawan-kawan yang lama tak jumpa tegur, kulit ko makin elok la, ko makan apa? Pakai foundation apa?

Dulu saya ni ada jerawat kat pipi. Jerawat yang datang, saya picit. Datang lagi, saya picit. Tanpa hentinya perangai saya tu huhu... Faham-fahamlah kan kesan bila picit jerawat ni. Saya pun ingat takde harapan la.

Saya makan Shaklee pun bukan untuk diri sendiri awalnya. Saya makan untuk anak-anak. Tapi secara tak sedar, saya pun dapat manfaatnya.

Jerawat boleh dikatakan tak ada. Kalau ada sekali pun, sekejap je baik. Dulu kulit saya jenis normal-oily, tapi ada sesetengah kawasan muka yang mengelupas. Mungkin radang akibat selalu picit jerawat.

Tapi sekarang, kulit jadi lembap (moist), warna kulit sekata, parut jerawat pudar, kulit lebih berseri dan secara tak langsung kita juga lebih berkeyakinan.

Saya minum ESP pagi sebagai sarapan. 3 sudu pagi tu memang mengenyangkan. Saya biasa minum ESP dengan makanan lain seperti roti, mihun, buah dan sebagainya tapi dalam portion yang sederhana. Makan kena enjoyyy, tak boleh terlalu strict. Dan kena ada warna warni gitu, baru semangat 
Sarapan saya pagi ini. Lebih baik jika ada salad. Baru la seimbang kan ☺️
.
Ini pula, ESP bersama kuewtiaw goreng udang
.

Ini pula smoothies ESP + watermelon. Sedapppp! 

Alang-alang kita breakfast tu, lagi untung kita minum ESP. Sebab apa tau? Sebab kita dapat kenyang + dapat repair sel-sel badan kita. Cuba bayangkan kita breakfast nasi lemak ayam goreng crispy + teh tarik kaww. Ya kenyang kita dapat, khasiat dapat tapi dengan pakej tinggi gula, tinggi lemak, tinggi garam. Nak kena marathon lari 8 pusingan tu nak bakar semula.


Ramai pengguna ESP yang dah mula ada kesedaran kesihatan yang dah mula ubah lifestyle sedikit demi sedikit. Lain rasa tenaga, kesihatan, kulit bila kita kurangkan gula, minyak dalam pemakanan harian kita. Cuba lah





Mengapa mesti memilih Shaklee
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik
.
NAK DAPATKAN ALFALFA COMPLEX SHAKLE HARI INI? POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA
Daftar sebagai ahli Shaklee untuk menikmati potongan harga yang menjimatkan. 
Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee? Mudah sahaja. Klik pada "JOIN NOW"
===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp ke 016-7113576
Anda juga boleh dapatkan produk Shaklee secara online dengan hanya menggunakan kad debit/kad kredit. 
.

COD Shaklee Kulai, COD Shaklee Senai, COD Shaklee Skudai, COD Shaklee Taman Universiti, COD Shaklee Tampoi, COD Shaklee Bandar Baru Uda, COD Shaklee Kota Tinggi, COD Shaklee Johor Bahru, COD Shaklee Pasir Gudang, COD Shaklee Singapura (Singapore)
Email : suhaily.aj@gmail.com
Like Fb Fanpage : Success Familia

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..


No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...