November 10, 2017

KEBAIKAN VITAMIN-VITAMIN DALAM SET IBU HAMIL SHAKLEE

Kebaikan Vitamin-Vitamin Dalam Set Ibu Hamil Shaklee |  Vitamin sangat diperlukan oleh ibu hamil untuk melengkapkan keperluan nutrisi bukan sahaja untuk ibu tetapi juga untuk janin.


Apa yang baik untuk ibu, baik untuk baby. Jadi, ibu hamil perlu menitikberatkan pemakananan yang sihat sejak dari sebelum hamil lagi. Mudah-mudahan baby yang dilahirkan cukup sifat, sihat dan menjadi anak yang soleh/solehah. InshaAllah.


Jom kita tengok beberapa feedback dari ibu hamil yang amalkan vitamin Shaklee secara konsisten.






"Saya ambil set lengkap masa mengandung anak ke 3. Alhamdulillah sihat, bertenaga, takde GDM"

"Set hamil ni jugak bantu susu ada dengan cepat, hari ke 2 dah ada susu"






Vitalea Membantu Atasi Masalah HB Low






Alhamdulillah kulit anak-anak kakni bersih sampai doktor pun cakap 'bersihnya anak awak ni.. Awak amalkan apa masa mengandung?' 

Kak ni jawab, "asbab esp shaklee kot doktor sebab saya amalkan esp dari awal sampai sebelum masuk labour room ni" 


Sebenarnya banyak lagi testimoni yang diberikan oleh ibu-ibu yang mengamalkan vitamin semulajadi Shaklee semasa hamil/mengandung.

Antaranya :

✔️ HB dah naik
✔️ Badan bertenaga
✔️ Takde lagi masalah sakit pinggang, lenguh kaki, simpul biawak dan tiada lagi masalah sakit gigi semasa mengandung
✔️ Kulit ibu cantik. Kulit baby licin, cerah dan tak sensitif
✔️ Tiada lagi masalah sembelit
Dan banyak lagi happy feedback dari ibu-ibu hamil








Jom kita tengok apa manfaat vitamin-vitamin dalam Set Ibu Hamil Shaklee (Post Natal Set) 

1. Vitalea (Multivitamin with iron formula) 

Multivitamin yang terbaik dengan zat besi. Ia membantu dalam pembentukkan sel-sel darah merah. Ia membekalkan nutrisi dan minarel yang diperlukan badan. Bila nutrisi cukup, fungsi badan akan menjadi lebih baik


2. B Complex

Mengandungi sebanyak 8 kumpulan vitamin B termasuk asid folic. Asid folic dan B12 membantu pembentukkan sel-sell darah merah di dalam badan . Jumlah asid folic yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural bagi wanita yang merancang kehamilan sebelum konsepsi dan semasa 12 minggu tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400mcg.


3. Vitamin C

Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan, berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat. Ia juga membantu dalam penghadaman zat disamping Vitamin C untuk meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh.


4. Ostematrix (Kalsium dan magnesium) 

Ibu mengandung memerlukan 1000-1300mg kalsium sehari. Ini adalah bertujuan untuk menguatkan dan pembentukkan tulang dan gigi bayi yang sihat. Pengambilan kalsium jugak boleh membantu mengurangkan sakit pinggang, sakit belakang, kebas kebas.


5. ESP (Energizing Soy Protein) - Non GMO

Protein sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel sel tisu, hormon dan enzim didalam tubuh. Baik untuk wanita yang mengandung dan yang menyusukan anak. Ia juga penting untuk pembentukkan kuku, rambut dan kulit yang sihat

Esp jugamemberi tenaga kepada ibu ibu hamil yang mengalami morning sickness yang agak teruk. Dalam masa yang sama ESP boleh memelihara dan mengelakkan kecacatan bayi (birth defect)


6. Omega Guard (bermula dari trimester 2&3)

Minyak ikan yang berkualiti dan selamat untuk ibu hamil. Satu hidangan omega guard mengandungi 1000mg asid lemak omega 3 yang termasuk didalamnya adalah DHA dan EPA yang mana ia boleh menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata. Siapa tak nak anak pandai kan? ☺️



MENGAPA MESTI MEMILIH SHAKLEE? 

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik


NAK DAPATKAN SHAKLEE E HARI INI?
POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA


Daftar sebagai ahli Shaklee untuk menikmati potongan harga yang menjimatkan. . Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee?

Mudah sahaja. Klik pada "JOIN NOW"  untuk daftar menjadi ahli.


 ===========
CARA ORDER:
===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp ke 016-7113576
www.wasap.my/60167113576


Anda juga boleh dapatkan produk Shaklee secara online dengan hanya menggunakan kad debit/kad kredit.

Klik Sini >> Welcome To Shaklee Online Ordering



COD SHAKLEE KULAI, COD SHAKLEE SENAI, COD SHAKLEE BANDAR BARU UDA (BBU) COD SHAKLEE PASIR GUDANG, COD SHAKLEE SINGAPORE, COD SHAKLEE TAMPINES, COD SHAKLEE, COD SHAKLEE TAMAN DAYA, COD SHAKLEE TAMAN MOLEK

Email : suhaily.aj@gmail.com
Like Fb Fanpage : Success Familia


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...