June 16, 2020

ATASI SAKIT SENGGUGUT PERIOD DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Atasi sakit senggugut ketika period dengan vitamin Shaklee | Ketidakselesaan perut ketika haid (period) itu normal. Tetapi bila ia mendatangkan sakit yang agak teruk pasti melelahkan dan mengganggu aktiviti seharian kan.

Ada kawan saya yang setiap kali datang haid (period) akan sakit berguling-guling. Sakit sangat katanya. Sampai nak bangun pun tak larat.

Apa itu senggugut?

Senggugut ialah satu keadaan di mana seorang wanita merasai kesakitan selama sehari atau beberapa minit akibat serangan haid. Kesakitan yang di alami semasa permulaan period.

Ia mungkin lebih teruk semasa 2 hari pertama dan tidak semestinya akan di alami setiap Kali period. Sesetengah gadis, mereka mengalami senggugut yang teruk manakala yang lainnya  cuma mengalami kesakitan yang biasa atau sederhana.

Jika anda sering mengalami senggugut setiap kali datang haid (period), saya syorkan anda amalkan set Senggugut Shaklee ini.



Vitamin Dalam Set Senggugut Shaklee



GLA Complex
- wanita yang alami SENGGUGUT tidak dapat menukarkan said linolenik dengan baik untuk menjadi GLA. Pengambilan GLA tambahan dapat ringankan symptom SENGGUGUT.

- ianya juga dapat mengurangkan kesensitifan payudara dan mengawal keinginan makanan manis-manis.

OSTEMATRIX
-Sebelum period bermula, paras calcium akan menurun menyebabkan gangguan emosi. Bekalan kalsium tambahan dapat kurangkan turun naik perasaan.

B-COMPLEX
- vitamin B5 B6 B12 sangat berkesan untuk masalah SENGGUGUT
- membantu meringankan tekanan, menghindar anemia dan ianya di perlukan untuk semua fungsi badan.
- meringankan symptom-symptom fizikal dan mental termasuk kembung perut, pening kerimasan dan perasaan marah-marah.

Testimoni Set Senggugut Shaklee




Hubungi saya melalui whatsapp seperti di bawah untuk dapatkan produk Shaklee beserta free consultation atau untuk menjadi ahli Shaklee. ❤

Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Penjimatan Hebat

Bayaran ahli ini hanya RM35 atau Free Membership dengan belian produk minimum 100uv (lebih kurang RM400 ++ mengikut jenis produk). Renew membership secara percuma dan automatik setiap tahun pada harijadi anda.

Dengan syarat ada buat belian walau pun 1 produk sahaja dalam masa 3 bulan sebelum tarikh lahir anda. Mudah kan? Dan sangat berbaloi.

BAGAIMANA BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH? 

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33%? Daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee? Mudah sahaja anda klik pada gambar di bawah “JOIN NOW” untuk daftar sendiri keahlian anda.


Klik di sini untuk Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Lebih Penjimatan

ATAU, anda boleh whatsapp saya untuk saya daftarkan dan untuk buat belian produk.


===========

CARA ORDER :
===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke +60167113576

Link whatsapp, KLIK > Klik untuk terus ke Whatsapp

Setiap customer yang membeli produk Shaklee dari saya boleh dapatkan free consultation dari saya.

COD Shaklee Kulai, COD Shaklee Senai, COD Shaklee Skudai, COD Shaklee Taman Universiti, COD Shaklee Tampoi, COD Shaklee Bandar Baru Uda, COD Shaklee Kota Tinggi, COD Shaklee Johor Bahru, COD Shaklee Pasir Gudang, COD Shaklee Singapura (Singapore)
  • Email : suhaily.aj@gmail.com
  • Like Fb Fanpage : Success Familia
  • Instagram : el_naomie
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..





No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...