March 15, 2013

BADAN CERGAS, LUKA CEPAT PULIH DAN MELANCARKAN PENYUSUAN SUSU IBU

Salam Sejahtera semua :)

Tahniah sekiranya anda sedang mengandung dan bakal menimang cahaya mata. Pastinya semua kelengkapan untuk menyambut PERMATA hati anda sudah siap, bukan? Rasanya ada yang tertinggal..SET BERPANTANG untuk Ibu yang melahirkan jgn lupa ye :) Ini untuk menjamin kesihatan Ibu dan memulihkan kembali tenaga ibu dan membantu ibu utk menyusukan anak dan mungkin berjaga malam semasa Pantang :)

Jadi,bagi bakal2 ibu yang akan melahirkan x lama lg, jom prepare supplement penting untuk membantu badan segar bertenaga semasa berpantang dan melancarkan penyusuan susu badan. Ramai Ibu-Ibu yang percaya akan keberkesanan Vitamin semulajadi untuk membantu  dalam proses "pemulihan" Ibu-ibu dan melancarkan proses penyusuan Susu Ibu. 

Saya sendiri dah merasai sendiri PERBEZAAN yang sgt ketara semasa kelahiran anak ke dua sy. Semasa bersalin anak pertama, saya belum berkenalan dgn Shaklee(mungkin rezeki anak kedua baru sy berjumpa dgn Shaklee..Walau bagaimanapun,Alhamdulillah...Syukur :)

Ini ialah set Optimum untuk bakal Ibu yang akan masuk zon BERPANTANG

Set Berpantang Shaklee :)
Jom baca sedikit info mengenai set ini

**Kegunaan zinc complex dalam set ini adalah untuk mempercepatkan pemulihan luka selepas bersalin samada dalaman dan luaran. Ia juga membantu mengurangkan masalah keguguran rambut yang sering dialami oleh wanita selepas bersalin.

**Vita-C memperbaiki sistem pendarahan. Kombinasi vita-c dan zink dalam set ini membantu dalam mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan mencantikkan kesan luka luaran. Vita-C yang berfungsi untuk meningkatkan sistem imun amat diperlukan oleh wanita yang berada dalam pantang. Antara lain adalah untuk mengelakkan daripada demam dalam pantang. Mengikut petua orang tua-tua, "jangan demam dalam pantang. bahaya". :)

**Vitalea adalah multivit yang penting kepada wanita berpantang. Ini kerana vitalea membekalkan 28 jenis minerat dan zat yang diperlukan oleh tubuh. Proses pantang orang tua-tua menghalang wanita dalam pantang daripada mengambil pelbagai jenis makanan. Ini boleh mengakibatkan kekurangan zat dan vitalea berfungsi untuk mengelakkan ia daripada berlaku. Vitalea juga mempunyai zat besi yang diperlukan oleh wanita dalam pantang akibat kehilangan darah yang banyak.

**B complex mengandungi kesemua jenis 8 vitamin B dimana ia berfungsi untuk melawan kemurungan dan stress. Kemurungan yang teruk oleh wanita selepas bersalin amat berbahaya dan boleh menyebabkan postpartum depression (PPD) atau bahasa pasarnya "meroyan". Di samping itu, Bcomplex bertindak untuk memberi tenaga kepada wanita yang sedang berpantang.

**Keistimewaan ostematrix adalah ia mambantu proses penghadaman dan sembelit. Sembelit adalah amat perit dan lebih-lebih lagi kepada wanita yang baru melahirkan. Ostematrix juga diperlukan oleh wanita dari mengandung hinggalah selepas berpantang. Ini kerana bayi akan "menarik keluar" simpanan kalsium ibu dan tanpa kalsium yang secukupnya untuk top-up, osteoporosis akan lebih cepat berlaku.

**ESP adalah minuman protein yang membantu menguatkan kembali otot yang telah kendur dan mengelebeh. ESP juga memainkan peranan dalam susu ibu seperti memekat, meningkatkan kualiti dan menambah kan kuantiti susu ibu



Tanpa bercakap panjang lg, jom kita lihat sendiri testimoni customer2 yang sgt happy coz semasa Pantang rasa segar, cergas wlu pun x ckup tidur :)




TESTIMONI :
Semasa preggy ambil Shaklee, skrg berpantang juga dgn supplement Shaklee yg semestinya semulajadi, selamat, berkesan dan halal


TESTIMONI:

Agree!! Berbaloi2

TESTIMONI :
Alhamdulillah, setia dari berpantang hingga kini...


TESTIMONI : 
Set yang Berpantang yg Sgt Superb



Trial pack untuk 40 hari (vitalea, B complex, Vita C dan Zinc) ada disediakan untuk mereka yang berminat. Selamat mencuba!

Jgn segan2 ye hubungi sy utk konsultasi PERCUMA dan diskaun hebat. Berikan yg terbaik utk diri sendiri agar cepat pulih dan happy selalu :) 

Saya boleh di hubungi melalui :
PM FB : El Naomie
Email : suhaily.aj@gmail.com
SMS : 016-711 3576
ID : 906151 

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...