September 20, 2013

Perut SEBU?? Atasi Dengan Peppermint Ginger Plus

Perut Selalu rasa SEBU???? Mesti rasa sangat tak selesa kan, orang cakap banyak 'angin' dalam badan. Rasa perut memulas-mulas. Jawapannya : HALIA. Boleh buat teh halia atau makan macam tu aje. X lalu makan halia???

Ha, ambil je PEPPERMINT GINGER PLUS. Ia semulajadi, selamat, berkesan dan semestinya halal.

Boleh di ambil begitu sahaja atau pecahkan dan di campur dalam air panas. Ala-ala teh halia gitu, sedap dan menyegarkan.

Nyaman dan Melegakan
Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

Shaklee peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Jom Berubah Sihat Dengan Shaklee
 
Berminat Untuk Mencuba??? 
♥ Shaklee Independent Distributor (ID No : 906151) 
(sila gunakan id ini jika membuat belian secara walk in di branch berhampiran anda) 
♥ Contact No : 016-711 3576 
♥ email : suhaily.aj@gmail.com 
♥ PM di FB : El Naomie

1 comment:

  1. teh hali bersama perahan limau dah jadi minuman harian . nak detox kononnya lah ...

    ReplyDelete