January 15, 2014

Assalamualaikum semua,

Semalam, ada terjumpa status di fb dari seorang yang dirahsiakan namanya, menulis bahawa supplement Shaklee di ragui kehalalannya tanpa bukti dan fakta sahih.

Sebelum saya sendiri mengamalkan Shaklee dan seterusnya jatuh cinta lalu menjadi pengedar Shaklee, perkara utama yang saya cari dan siasat adalah mengenai STATUS HALAL SHAKLEE.
Setelah saya mendapat info mengenai isu kehalalan ini, baru la saya mula sharing kebaikan Shaklee kepada semua. Isu halal haram ini satu perkara yang sangat serius.

Kebiasaannya, pengguna yang baru mula nak mencuba supplement Shaklee, akan bertanya mengenai sejauh mana Shaklee ini halal.

Ada ke Sijil Halal Shaklee 2013 oleh JAKIM?

Disini, saya explainkan mengenai isu ini agar semua tahu dan tidak ragu-ragu atau terpengarauh dengan kata-kata negatif di luar. Shaklee telah berada di pasaran selama lebih 50 tahun dan sijil halal Shaklee di perbaharui setiap tahun.

Semua sedia maklum JAKIM adalah badan bertauliah yang diberi tanggungjawab mengawal selia dan meluluskan kehalalan tidak kira apa produk sekali pun yang akan diguna pakai oleh umat Islam terutamanya di MALAYSIA.


Alhamdulillah versi terkini Sijil Halal Shaklee 2013 oleh JAKIM yang telah dikeluarkan oleh ISA (Islamic Services America).

Bertarikh 21 Januari 2013, Sijil Halal Shaklee 2013 oleh JAKIM kini boleh didapati di laman web rasmi Shaklee Malaysia.


Ramai yang tidak tahu bahawa ISA itu sendiri sebenarnya telah diiktiraf oleh JAKIM.


Untuk kepastian anda seterusnya boleh layari Portal Rasmi Halal Malaysia untuk melihat status Sijil Halal Shaklee 2013 oleh JAKIM.

Selain mendapat sijil HALAL Shaklee, produk Shaklee juga terbukti SELAMAT DAN SEMULAJADI.


Maka tidak perlu ragu-ragu untuk menggunakan produk Shaklee.


NEW SIJIL HALAL JAN 2013

Sijil Halal Shaklee 2013 oleh JAKIM

(klik untuk besar)

Sumber : Shaklee Malaysia


Sekiranya masih ada yang ragu-ragu dengan kesahihan Sijil Halal Shaklee 2013 oleh JAKIM, hubungi mana-mana pengedar Shaklee anda atau hubungi Shaklee sendiri untuk pengesahan lanjut.


Tetapi anda semua wajib tahu, Sijil Halal Shaklee 2013 oleh JAKIM ini berkuatkuasa HANYA di Malaysia sahaja.

Sekiranya anda ingin membeli produk Shaklee di luar Malaysia, dapatkan kepastian tentang kehalalannya.

SHAKLEE..HALAL, SEMULAJADI, SELAMAT dan BERKESAN

Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembeliaan produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui 
Perunding Vitamin Anda 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 906151] 
♥ Contact No : 016-7113576 
♥ Emel : suhaily.aj@gmail.com 
LIKE MY FanPage: El Naomie Vitamin's House

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...