January 15, 2014

Menambah Pendapatan 3,4,5 Angka?

Assalamualaikum/salam sejahtera semua,
Hari ini saya nak sharing dan war-warkan kepada anda yang masih mencari-cari peluang untuk menjana pendapatan tambahan dengan bisnes Shaklee.


Bisnes Shaklee bukan la sistem cepat kaya, yang mana anda masuk hari ni, minggu depan dah kaya. Tapi jika rezeki anda memang cepat, tiada yang mustahil.


Dengan usaha dan kecekalan anda pasti akan berjaya, ditambah pula dengan kualiti produk yang terjamin dan telah berada di pasaran lebih 50 tahun, sistem nya yang adil, incentives yang menarik pasti membuat kan anda teruja untuk terus berjuang dan keep on sharing kebaikan Shaklee pada semua orang.

Selamat datang ke dunia Shaklee - di mana Falsafah, Produk dan Rancangan Perniagaan kami bersatu bagi mewujudkan Peluang Shaklee.


Pelan Jualan Shaklee merupakan satu program yang unik dari segi kewangan, ganjaran insentif, perkembangan jualan serta kepimpinan. Ia membantu rangkaian perniagaan dalam mewujudkan sebuah organisasi yang kukuh.

Dalam keadaan ekonomi yang mencabar, Shaklee sekali lagi menawarkan cara-cara menambahkan kewangan dan gaya hidup yang memuaskan.

Pelan Jualan Menarik Shaklee
 

Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembeliaan produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui :

Perunding Vitamin Anda
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 906151]
♥ Contact No : 016-7113576
♥ Emel : suhaily.aj@gmail.com
LIKE MY FanPage: El Naomie Vitamin's House

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...