September 16, 2014

MEAL SHAKES RAKAN BAIK ANAK-ANAK YANG CEREWET MAKAN, SEMBELIT DAN MUDAH DEMAM

Salam 1 Malaysia semua, selamat bercuti bersama keluarga tercinta,

Saya tak ke mana-mana hari ini, hanya bersiar-siar di Johor Bahru sambil cash on delivery (COD) vitamin Shaklee kepada customer di sekitar Johor Bahru. Untuk customer di Kulaijaya, biasanya barang akan dihantar melalui suami saya.


Hari ini saya nak cerita dan berkongsi kebaikan Meal Shakes yang saya berikan secara konsisten kepada anak-anak tersayang. Semakin hari makin jatuh hati pada semua vitamin yang diamalkan termasuklah Meal Shakes.

Dulu saya berikan Meal Shakes yang merupakan multivitamin jenis serbuk untuk anak-anak kerana mereka kerap demam dan selsema. Alhamdulillah, setelah diberikan Meal Shakes secara konsisten, mereka jarang jatuh sakit, aktif, ceria, bertenaga dan semakin fokus dan bijak.

Makan pun sudah berselera dan mahu makan sayur-sayuran. Saya juga berikan Chewable Vita C dan Omega Guard untuk meningkatkan kesihatan dan tahap imun serta minda mereka.

Apa yang lebih mengujakan ialah bila dapat membantu lebih ramai para ibu yang risau tentang anak mereka yang mudah demam, selsema, sembelit, cerewet makan dan lain-lain. Ada  customer saya yang mempunyai anak yang sangat cerewet dan enggan makan nasi. 1 minggu sekali sahaja menjamah nasi. Itu pun setelah dipaksa dan sesi kejar-mengejar berlaku dalam rumah.

Bercakap tentang pemakanan anak-anak, ada yang pandang ringan dan remeh. Namun, tahukah anda bila anak kurang makan makanan berkhasiat, mereka akan kekurangan nutrisi untuk badan dan otak mereka. Ada segelintir ibu bapa yang tidak kisah tentang pemakanan anak-anak. 

Pagi, petang mereka hanya beri anak makan nasi, telur dan kicap. Katanya janji anak kenyang. Ya, kita nampak luaran memang anak kenyang dan membesar, namun kita tak tahu adakah otak mereka mendapat nutrisi yang secukupnya.

Anak juga akan mengalami masalah sembelit bila tidak makan makanan yang berkhasiat.

Testimoni terbaru dari customer, anaknya sangat kurus berumur 3 tahun, memang susah nak makan. Syukur alhamdulillah, setelah dia cuba berikan anaknya Meal Shakes selama 5 hari, kini anaknya sudah mula makan nasi dan menunjukkan perkembangan yang positif dan aktif bertenaga. Masalah sembelit pun dapat di atasi.

Jika anda mahukan anak yang bertenaga, sihat dan cergas, anda boleh menjadikan Meal Shakes ini sebagai minuman berkhasiat untuk anak-anak anda. 

Intuk anak yang bersekolah, Meal Shakes menjadi hidangan sarapan yang lazat dan wangi vanilla nya membuatkan anak bersemangat untuk minum sarapannya.

Saya sendiri jika tidak sempat memasak dan anak sudah mula lapar, saya akan bancuhkan siap-siap 2 scoop susu dan 1 scoop Meal Shakes untuk anak saya yang berumur 2 dan 4 tahun. Alhamdulillah ia mengenyangkan dan anak-anak kekal bertenaga dan ceria.

Ramai ibu bapa yang suka bagi anak makan junk food atau jajan yang mempunyai garam yang tinggi. Sebagai ibu bapa yang prihatin, buat la pelaburan yang baik dengan memberikan Meal Shakes kepada anak-anak untuk meningkatkan tahap kesihatan mereka.

Jom dapatkan Meal Shakes anda hari ini.
Hubungi saya untuk dapatkan produk Shaklee beserta free consultation 😊

Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Penjimatan Hebat

Bayaran ahli ini hanya RM35 atau Free Membership dengan belian produk minimum 100uv (lebih kurang RM400 ++ mengikut jenis produk). Renew membership secara percuma dan automatik setiap tahun pada harijadi anda.

Dengan syarat ada buat belian walau pun 1 produk sahaja dalam masa 3 bulan sebelum tarikh lahir anda. Mudah kan? Dan sangat berbaloi.

BAGAIMANA BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH? 

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33%? Daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee? Mudah sahaja anda klik pada gambar di bawah “JOIN NOW” untuk daftar sendiri keahlian anda.


Klik di sini untuk Daftar Sebagai Ahli Shaklee Untuk Lebih Penjimatan

ATAU, anda boleh whatsapp saya untuk saya daftarkan dan untuk buat belian produk.


===========

CARA ORDER :
===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke +60167113576

Link whatsapp, KLIK > Klik untuk terus ke Whatsapp

Setiap customer yang membeli produk Shaklee dari saya boleh dapatkan free consultation dari saya.

COD Shaklee Kulai, COD Shaklee Senai, COD Shaklee Skudai, COD Shaklee Taman Universiti, COD Shaklee Tampoi, COD Shaklee Bandar Baru Uda, COD Shaklee Kota Tinggi, COD Shaklee Johor Bahru, COD Shaklee Pasir Gudang, COD Shaklee Singapura (Singapore)
  • Email : suhaily.aj@gmail.com
  • Like Fb Fanpage : Success Familia
  • Instagram : el_naomie
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..


No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...