December 13, 2014

Shaklee Motivation Rally di Johor Bahru



Shaklee Motivation Rally di Johor Bahru : Ini merupakan program 'mini' untuk ahli-ahli Shaklee yang telah menunjukkan prestasi memberangsangkan dan telah berjaya naik rank di negeri Johor. Program ini bertempat di Ballroom 2, Hotel Grand Paragon, Johor Bahru.

Rally ini diadakan untuk mengiktiraf leader-leader Shaklee yang telah berjaya naik rank. Rank bermula dari Supervisor, Senior Supervisor, Coordinator, Senior Coordinator, Key Coordinator, Senior Key Coordinator dan Master Coordinator.

Semua yang hadir kelihatan sangat bersemangat dan teruja kerana hasil usaha mereka selama ini mendapat pengiktirafan dari Shaklee

Yang seronoknya dalam program ini ialah mendengar perkongsian ikhlas dari mereka yang telah berjaya. Seramai tiga orang yang telah berjaya pada rank Senior Key Coordinator, Key Coordinator dan Master Coordinator telah berkongsi kisah mereka dan memberi tips-tips dan galakan untuk berusaha dan percaya kepada diri untuk berjaya.

Sememangnya bukan mudah untuk berjaya namun dengan semangat yang kuat dan sikap positif, mereka mampu mengatasi segala halangan dan cabaran. Semuanya memerlukan usaha yang kuat, usaha yang konsisten dan mesti mempunyai mental yang kuat. Segala cabaran mesti ditempuhi dengan jayanya. Bak kata mereka, Just DO It. Redah sahaja hingga berjaya.

Saya juga antara yang dijemput naik ke pentas untuk menerima sijil Coordinator bersama teman-teman seperjuangan yang lain. Yang uniknya, saya juga membawa bersama anak-anak saya yang masih kecik untuk naik ke pentas. Mereka adalah push factor untuk saya berusaha kuat dalam bisnes Shaklee.

Shaklee sememangnya terbaik dan sentiasa memberikan yang terbaik kepada semua pengedarnya.
Kanak-kanak diberikan pensel warna percuma dan lukisan untuk diwarnakan. Anak-anak saya pun dah terbiasa bila datang sahaja program Shaklee mesti mereka cari kaunter untuk mintak pensel warna dan lukisan hehehe

Semoga saya dan ahli kumpulan TJS semuanya akan move rank lagi sehingga ke Master Coordinator dan dapat membantu ramai orang dan mengukuhkan ekonomi keluarga dan ummah.

Usaha, niat dan tindakan yang konsisten sangat penting untuk mengecapi kejayaan luar biasa, inshaAllah.

Jika anda di luar sana ingin menyertai ahli Shaklee bersama kumpulan saya, boleh hubungi saya melalui,
Call/Sms/Whatsapp Ell : 016-7113576
Email : suhaily.aj@gmail.com
Facebook : El Naomie

Pendaftaran ahli Shaklee hanya rm65 sekali seumur hidup. Postage rm10.

ATAU

Pendaftaran percuma dengan pembelian produk Shaklee bernilai 200uv iaitu lebih kurang rm650-rm700 mengikut uv produk.

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...