November 24, 2015

SALAM CERIA SEMUA 😊

Assalamualaikum dan salam ceria semua sahabat,

Lama saya tidak bersiaran di blog kesayangan saya ini sehingga 'bersawang' kerana saya focus kepada www.elnaomie.net

Kiranya sekarang saya nak buat 'comeback' la konon-kononnya hehehe jadi saya akan manage 2 blog iaitu blog ini, www.elnaomie.blogspot dan blog www.elnaomie.net

InshaALLAH

Cuma mungkin saya akan bahagikan blog mengikut topik yang sesuai.

Bagi yang masih belum tahu, saya merupakan Pengedar Shaklee dan telah mengamalkan vitamin dan produk Shaklee selama lebih 3 tahun sejak saya mengandungkan anak kedua.


Saya juga memilih untuk menjadikan perniagaan Shaklee ini sebagai sumber pendapatan saya sambil saya boleh menjaga sendiri anak-anak saya dan keluarga. ALHAMDULILLAH.


Jika kawan-kawan mencari-cari vitamin dan produk yang selamat, semulajadi dan berkesan, anda boleh hubungi saya dan saya akan memberikan konsultansi yang sebaiknya untuk anda sekeluarga.

Jika kawan-kawan mencari-cari peluang menjana pendapatan sampingan mahupun sepenuh masa yang boleh diusahakan dengan cara online serta modal serendah rm69, saya mengalu-alukan anda untuk sertai group kami.

Bimbingan akan diberikan kepada ahli Shaklee di bawah group kami yang mahu menambah pendapatan.


SEDIKIT INFO MENGENAI SHAKLEE
--------------------------------------------------------

Shaklee telah berada lama di pasaran iaitu pada tahun 1956. Reputasi Shaklee terhadap kualiti dan integriti sememangnya tiada tandingan.

Mottonya iaitu Sentiasa Selamat, Sentiasa Berfungsi, Sentiasa Mesra Alam
"Always Safe, Always Works, Always Green"
Shaklee berani menggunakan motto ini kerana produknya sememangnya terbukti selamat dan dihasilkan dari alam semulajadi. Bukan vitamin sintetik ya.

Selain menguji setiap ramuan baru untuk lebih 350 bahan cemar berbahaya, Shaklee juga menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan setinggi mungkin.

Shaklee juga telah melabur lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan dan disokong lebih dari 100 kertas saintifik- termasuk ujian pertama kali dibuat selama 20 tahun iaitu Kajian Landmark yang disiarkan dalam Jurnal Pemakanan dan banyak lagi.

Nanti kita kongsikan lagi lebih banyak info, tips, pengetahuan produk dan lain-lain yang mudah-mudahan memberi manfaat kepada mereka yang memerlukan.

"Kesihatan Itu Kekayaan"

Kenapa mesti memilih Shaklee sebagai pilihan no 1?
》Terbukti HALAL
》Mendapat Kelulusan KKM
》Tiada Kesan Sampingan
》Terbukti Semulajadi Dan Berkesan
》Terbukti Selamat

Cara Hubungi,
☎ Whatsapp/Telegram Ell : 016-7113576
Fb Fanpage : El Naomie Vitamin's House
COD : Senai, Saleng, Kulai, Bandar Putra, Indahpura, Taman Putri
Penghantaran ke seluruh Malaysia dan Singapura
#ShakleeSenai #ShakleeKulai #ShakleeEffect

Setiap pelanggan www.elnaomie.net dan www.elnaomie.blogspot.com akan menerima konsultansi sebelum dan selepas pembelian ☺

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'.. LIKE MY FanPage: El Naomie Vitamin's House

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...