October 06, 2017

Dah Makan Shaklee Mesti Jadi Ahli. Sebab....

Dah Makan Shaklee Mesti Jadi Ahli. Sebab... | Siapa yang dah makan Shaklee mesti jadi ahli sebab anda dapat JIMAT. YA JIMAT DUIT. JIMAT TENAGA DAN MASA UNTUK SURVEY DAN CARI PENGEDAR LAIN
.

Bila cakap jadi ahli, mesti orang ingat kena buat sales. No no no. Jadi ahli tak di paksa untuk buat sales. Jadi ahli sebab nak beli produk Shaklee pada harga ahli yang mana mestilah lebih murah dari harga pasaran.

Siapa ada kad ahli Aeon? Saya ada. Kenapa ada? Sebab saya suka dapat benefit yang Aeon tawarkan kepada pemegang kad. Dapat parking percuma, dapat DISKAUN. Dapat kumpul point untuk tebus barang atau voucher dan sebagainya. Takde pun Aeon suruh saya buat sales kan 😄

Begitulah juga konsep ahli Shaklee ni. Pemegang kad ditawarkan beberapa benefit yang menarik. Nak atau tak terpulang kepada kita.

Okay, apa MANFAAT JADI AHLI SHAKLEE?
.

1. BELI PADA HARGA AHLI (JIMAT) 




Kalau sebulan kita boleh jimat rm20 untuk beli vitamin, siapa tak nak kan? Setahun boleh jimat rm240 (banyak tu, boleh beli emas 1g). Dah tak perlu nak survey harga siapa paling murah. Sebab semua pengedar dapat harga yang sama.

Selain itu, anda akan dapat akses ke website yang diberikan oleh Shaklee. Di situ, anda boleh beli sendiri vitamin Shaklee secara online. Boleh check bonus (jika cukup point), boleh tambah ilmu dengan pelbagai info yang disediakan secara digital.



2. KELAS KESIHATAN DAN NUTRISI



Shaklee ada menyediakan kelas (Health & Wellness Talk) secara percuma setiap bulan. Kelas ini dikendalikan oleh pakar nutrisi Shaklee (nutritionist). Tajuk-tajuk berbeza setiap bulan. Ada juga disediakan kelas berbayar seperti Bengkal Nutrisi (Nutritional Workshop).

Bukan semestinya yang hadir kelas ni orang yang nak buat bisnes sahaja. Anda yang nak makan sendiri pun boleh dapatkan ilmu untuk diri sendiri dan keluarga tentang kesihatan.


3. PELUANG DAPAT BONUS



Sebenarnya kan, ramai antara kami ni yang asalnya memang nak makan sendiri sahaja. Tapi bila kita bercerita kat kawan-kawan apa yang kita makan, rupanya ramai yang berminat. Jadi, daripada kita makan sendiri dan dapat khasiat sorang-sorang, adalah lebih afdhal kita kongsikan kepada umum supaya ramai lagi yang dapat manfaat vitamin.

Bila kita mencapai satu tahap sales setiap bulan, kita akan dapat bonus berupa cash back. Dapat bonus, boleh kita beli vitamin dan makan secara percuma tanpa perlu usik duit gaji.

Shaklee menyediakan peluang untuk kita dapat bonus tunai, car bonus dan trip. Untung kan, dapat melancong atau pun umrah 5 bintang secara percuma. Banyak lagi yang Shaklee tawarkan kepada ahli yang serius buat Shaklee. Kalau nak tahu lebih lanjut, jom la daftar Shaklee dengan team saya.

Kalau nak makan sendiri sahaja pun, tak ada masalah. Tugas saya membantu anda dan memberikan konsultansi mengenai vitamin apa yang terbaik untuk anda.

Jom upgrade kesihatan kita sekeluarga. Kesihatan itu kekayaan dan amanah yang perlu kita jaga. Allah melihat usaha kita yang mahu menjaga kesihatan agar kita dapat beribadah dengan lebih baik, inshaAllah
.

Ada pertanyaan mengenai Vitamin atau nak daftar sebagai ahli Shaklee?
Whatsapp / Call Ell : 0167113576


.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..

LIKE MY FanPage: Success Familia
Follow my IG : el_naomie

2 comments:

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...