January 20, 2014

Manfaat NUTRIFERON

NUTRIFERON meningkatkan tahap imun

NutriferonTM  merupakan satu-satunya interferon semulajadi yang telah dihasilkan oleh saintis yang menemui Interferon pada tahun 1954 iaitu Dr Yasuhiko Kojima.  Setelah menjalankan kajian selama 40 tahun ke atas beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 herba berlainan, beliau telah berjaya menghasilkan Nutriferon, iaitu  campuran unik empat elemen berkuasa sayur-sayuran yang meningkatkan pengeluaran semulajadi interferon badan.  Keberkesanan NutriFeron dalam pengukuhan imun telah terbukti secara klinikal. Nutriferon adalah satu penemuan terhebat dalam bidang imunologi.
Sebelum kita mengetahui lebih lanjut tentang NutriFeron ini, apa kata kita baca dahulu tentang Interferon. 

Apa itu Interferon ?  
Interferon adalah bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel badan. Ianya diaktifkan setiap kali sel dijangkiti oleh mikrob, virus, sel kanser dan lain-lain. Interferon merupakan pengaktif kritikal sistem imun kita.
Dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, herpes, HIV dll.

Fakta Lanjut Tentang NutriferonTM

NutriFeron mengandungi MACH, iaitu campuran ekstrak 4 jenis tumbuh-tumbuhan (yang terbukti secara klinikal mampu merangsang proses gerakbalas imun semulajadi pada tahap selular) :
  1. Biji labu
  2. Bunga Safflower
  3. Bunga Honeysuckle Jepun
  4. Benih Plantago Asiatica
Formula yang digunakan dalam NutriFeron adalah semulajadi, selamat, tulen dan berkesan.

Bagaimana NutriFeron berfungsi?
NutriFeron berfungsi di peringkat selular sel dalam dua cara iaitu:
- Mengaktifkan sistem pertahanan imun dengan aktif/cepat
- Menggerakkan "pasukan cari dan musnah' dalam sistem imuniti badan.
Oleh itu, ia membantu melindungi kita daripada pendedahan harian terhadap beribu penceroboh asing yang boleh membawa kepada penyakit serius dan penyakit berjangkit yang lain.

Keistimewaan NutriFeron Shaklee
Formula eksklusif dan telah dipatenkan oleh Shaklee. Oleh itu, ia tidak boleh diperolehi daripada kedai-kedai biasa, hanya melalui pengedar sah Shaklee dan cawangan Shaklee. 
Ia terbukti dengan 4 kajian klinikal terhadap manusia. Kesemua kajian telah diterbitkan dalam jurnal antarabangsa.
Ia telah dibuat dengan menepati piawaian kualiti yang terbaik – NutriFeron telah melalui ujian sistematik yang ketat untuk keselamatan, kesucian, potensi, dan prestasinya.

Manfaat Utama:
Mengukuhkan sistem imun - Menggalakkan penghasilan interferon bagi mengukuhkan sistem imun dan melawan jangkitan.
Melawan Kanser dan Tumor - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang boleh merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel kanser dan tumor.
Melindungi daripada Influenza - Ia melindungi tubuh daripada virus, mikrob, serangan selesema, flu, alergi, influenza dan inflamasi
Meringankan stres dan kelesuan - Ia mengurangkan kesan sampingan akibat kesibukan bekerja yang menjadikan badan letih/lesu, tekanan dan gaya hidup yang sibuk
Melambatkan penuaan - Formula unik NutriFeron merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman; oleh itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.

Siapa perlukan NutriFeron ?
1. Sesiapa sahaja yang berumur melebihi 12 tahun yang gaya hidupnya amat sibuk, tekanan gaya hidup menyebabkan system imun individu ini seringkali mengalami serangan yang berterusan
2. Individu yang ingin proaktif di dalam mengoptimumkan respons imun mereka terhadap iritasi alam sekitar dan juga pencemaran udara
3. Individu yang ingin mengekalkan prestasi sistem imun mereka di tahap yang maksimum
4. Individu yang berumur, yang sedemikian terdedah kepada kekurangan imuniti
5. Individu yang diet mereka tidak optimum
6. Individu yang sering mengalami tekanan / stress
7. Individu yang gaya hidupnya tidak/kurang aktif

Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembeliaan produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui :
Perunding Vitamin Anda 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 906151] 
♥ Contact No : 016-7113576 
♥ Emel : suhaily.aj@gmail.com 
LIKE MY FanPage: El Naomie Vitamin's House

No comments:

Post a Comment

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...