December 13, 2014

RAHSIA KULIT CANTIK DENGAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE


Rahsia Kulit Cantik Dengan Collagen Powder Shaklee : Ramai perempuan terutamanya yang nak sentiasa kekal cantik kan? Tak nak lah baru masuk umur 30 tahun dah nampak macam umur 40 atau 50 tahun. Orang kata tua sebelum usia...

Ya la sekarang ramai wanita yang bekerjaya yang sentiasa stress, sibuk dan kadangkala tak terjaga kulit wajah. Tak nak la umur 20-30 tahun dah ada masalah kulit kusam, jeragat mula tumbuh dan merebak, kulit berkedut dan melayut. Nak pergi salun kecantikan atau spa untuk buat rawatan? Biasa orang cakap mahal, tak ada masa dan sebagainya. 

Nak tak saya kongsikan satu tips untuk bantu ramai orang untuk dapat kulit yang sihat, anjal, licin dan nampak muda 5-10 tahun?
Saya sarankan kepada anda semua yang nak kekal cantik tanpa perlu pakai make up tebal seperti selalu dengan mengamalkan Collagen Powder Shaklee. Mahal??? Pergi spa lagi mahal rasanya, dengan kos minyak yang semakin naik dan sebagainya. Sedikit pelaburan untuk jangka masa panjang yang penting untuk kecantikan kita.

Dengan Collagen Powder Shaklee, anda tak perlu susah-susah keluar rumah, anda hanya perlu guntingkan sachet collagen powder dan tuangkan ke dalam gelas beserta air. Minum sebelum tidur agar collagen powder dapat bekerja dan menyerap ke dalam badan kita.

Harga?? Harga runcit Collagen Powder Shaklee ialah rm298 sekotak. Ada 15 sachets dalam 1 kotak. Nak lagi murah jom join saya untuk jadi ahli Shaklee hanya rm65 sekali seumur hidup dan dapat diskaun sehingga 20%.

Bulan Disember 2014 ini, Shaklee menawarkan promosi "Beli 3 Collagen Powder Shaklee Percuma 1"
Dengan pembelian 3 kotak Collagen Powder Shaklee, anda LAYAK dapat :
√ FREE 1 kotak Collagen Powder Shaklee (bernilai rm298)
√ FREE membership (bernilai rm65)
√ FREE cash rebate pada mid Jan 2015 (bernilai rmXX)
√ peluang memulakan bisnes Shaklee (jika berminat)

Jom semua kita bercollagen dan rebut peluang promosi ini untuk lebih penjimatan dan cantik untuk diri sendiri dan suami.
Perunding Vitamin Anda,
Call/Sms/Whatsapp Ell : 016-7113576
Email : suhaily.aj@gmal.com
Facebook : El Naomie
Anda juga boleh dapatkan lebih info dihttp://elnaomie.net/2014/12/testimoni-collagen-powder-shaklee.html

1 comment:

  1. Harga memang tak masuk akal sungguh beli 6 free 1..terbaik la collagen powder shaklee nie..siapanyg pernah minum takkan cari collagen jenama lain

    ReplyDelete

PENTING KE PROTEIN UNTUK TUBUH BADAN KITA?

PENTING KE PROTEIN NI? | Ada di antara kita yang mula tahu kepentingan protein kerana ingin kuruskan badan. Tapi sebenarnya kepentingan prot...